گروه تئاتر گره با دو نمایش «زندگی یک هنرمند» و «ماه و پلنگ» به کارگردانی حامد ادوای در تماشاخانه استاد مشایخی به صحنه می‌رود.

 

سایت خبری تئاتر: دو نمایش «زندگی یک هنرمند» نوشته ژان آنوی و «ماه و پلنگ» نوشته مجتبا رفیعی با طراحی و کارگردانی حامد ادوای از ۳ اسفند ماه جاری در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ اجرای خود را در تماشاخانه استاد مشایخی آغاز می‌کنند.

در نمایش «زندگی یک هنرمند» محمدرضا ايمانيان، لبخند بدیعی، مليكا بكائی، جواد قاسملو، سونيا كثيری، محمد شهبازتهرانی، آزاده مشعشعی، عليرضا لبيبيان، مرتضی حسنلو، محمد اصغری و سهيل عبدی به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش داستان زندگی نویسنده‌ای است که به شهرت رسیده و ژورنالیستی برای مصاحبه به خانه‌اش می‌آید اما در حین انجام این مصاحبه، رفت و آمدهایی در منزل نویسنده شکل می‌گیرد که این گفت‌وگو را ناتمام می‌گذارد.

همچنین در نمایش «ماه و پلنگ» محمد اصغری، امين دماوندی، سهيل عبدی، سمن قناد، مريم نقيبی و شايان فصيح‌زاده نقش آفرینی خواهند کرد.

در خلاصه نمایش «ماه و پلنگ» آمده است: برای چی باید دموکراسی کنیم! هان؟ اونم به خاطر این تلویزیون که زندگی همه ما رو ریخته به‌‌هم. من می‌گم بندازیمش تو دریا! موافقین سمت راست، مخالفین سمت چپ! آخ جون دموکراسی.

در «زندگی یک هنرمند» نيما انصافيان به عنوان مشاور كارگردان حضور دارد و از سایر عواملی که به صورت مشترک در هر دو نمایش فعالیت می‌کنند می‌توان به مليكا بكائی و رژين دلفان دستياران كارگردان، آيدا مراديان طراح لباس، سپهر قناد موسيقی، سمن قناد طراح گريم، عطيه ادوای گرافيست، رژين دلفان عکاس، استودیو مون‌روم عكاسی تبليغاتی، گروه تئاتر گره روابط عمومی، محمدرضا ايمانيان مشاور تبلیغات و نسیم جعفری به عنوان مشاور رسانه‌ای اشاره کرد.

گروه تئاتر «گره» پیش از این نمایش‌های «باگانه» و «پشت سرتو نگاه نکن» را در تماشاخانه مشایخی به صحنه برده است.

 

اخبار تئاتر:

همه برگزیدگان جشنواره سی‌و‌چهارم تئاتر فجر

تئاتر همچنان در اولویت سبد حمایتی دولت در فرهنگ و هنر قرار دارد

از چهره‌های تئاتری در جشنواره سی و چهارم تجلیل شدند

سعید اسدی دبیر جشنواره سی و پنجم تئاتر فجر شد

بوشهری ها نامزد دریافت ۳ جایزه در بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر

اعلام اسامی کاندیدای بخش های مختلف جشنواره تئاتر‎ فجر

انجمن بازیگران تئاتر وقایع کاشان را محکوم کرد

فرهاد آئیش برای تولد تئاتر شهر نوشت

اعلام آثار راه یافته به مرحله‌ دوم بازبینی شانزدهمین جشنواره تئاتر تجربه

«انگشتری ژنرال ماسیاس» با حضور کیمیایی افتتاح می‌شود

مطرح‌ترین کارگردان جشنواره تئاتر فجر را بیشتر بشناسید

تجهیزات نمایش «هملت» با ۷ کامیون به ایران آمد