بازیگر انگلیسی که روی صحنه تئاتر لندن مشغول نقش‌آفرینی بود، ۲ بار بازی‌اش را برای تذکر به یک تماشاگر قطع کرد.
پایگاه خبری تئاتر: اورلاندو بلوم در حالی که پنج شنبه مشغول اجرای نقش در نمایش «جوی قاتل» در تئاتر وست‌اِند لندن بود، بازی‌اش را متوقف کرد و از یک تماشاگر خواست تا آی‌پدش را کنار بگذارد.

منتقد تئاتر لندن به عنوان یک شاهد حاضر در این نمایش گزارشی از خشم اورلاندو بلوم منتشر کرد که بازی‌اش را متوقف کرد و به تماشاگری که آی‌پد دستش بود هشدار داد که اگر آن را پایین نگذارد، نمایش را ادامه نمی‌دهد.

این منتقد نوشت بلوم گفت که لازم است همین حالا آن آی‌پد را کنار بگذاری و بعد از آن اضافه کرد: آن آی‌پد کوفتی را بگذار کنار. منتظرم.

با این حال یک نفر دیگر با بازتوییت این توییت از حق مالک آی‌پد دفاع کرد و نوشت خانمی که بلوم به وی اعتراض کرد از آی‌پدش استفاده نمی‌کرد، بلکه به دلیل گرمای سالن، از فن کوچک روی آی‌پد برای خنک کردن خودش استفاده می‌کرد.

وی نوشت: من پشت سر او بودم و گرچه نمی‌توانستم به خاطر این کار وی صحنه نمایش را خوب ببنیم اما باید در دفاع از وی بگویم که او داشت از فن کوچکی که روی آی‌پدش نصب شده بود برای خنک کردن خودش استفاده می‌کرد.

وی تصویری از این ماجرا را نیز منتشر کرد که نشان می‌داد صفحه آی‌پد این خانم تماشاگر خاموش بود و تنها پنکه مینیاتوری که بالای آی‌پد او نصب شده بود، داشت کار می‌کرد.

سخنگوی نمایش «جوی قاتل» از این سالن‌های نمایش به عنوان فضاهای نمایشی خیلی صمیمانه یاد کرد که استفاده از وسایل الکترونیک در آن می‌تواند موجب حواس پرتی عوامل نمایش شود و افزود: اما همه دست‌اندرکاران این نمایش امیدوارند هر تماشاگری بتواند از این تجربه زنده نهایت لذت را برد.

«جوی قاتل» با بازی اورلاندو بلوم از ۴ ژوئن در وست‌اند لندن روی صحنه رفته و تا ۱۸ آگوست به کارش ادامه می‌دهد.