سرانجام پس از چندین بار تأخیر قرار است فیلم سینمایی جن زیبا از روز چهارشنبه (24 بهمن ماه) در سینماهای تهران اکران شود.
پایگاه خبری تئاتر: مهرداد فرید (تهیه‌کننده فیلم جن زیبا)  با اشاره به آخرین وضعیت اکران این فیلم گفت: بعد از اینکه چند بار نمایش این فیلم به دلایل مختلف به تأخیر افتاده بود از فردا چهارشنبه (24 بهمن) فیلم در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود و پیش‌فروش بلیت‌ها نیز از امروز آغاز شده است.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که پیش از این برای برگزاری مراسم‌های خاص و فرش قرمز این فیلم طراحی شده بود، گفت: متاسفانه تأخیر چند باره در اکران این فیلم به برنامه‌های ما لطمه زد. قرار بود برای اکران افتتاحیه و فرش قرمز این فیلم از نورگل یشیل چای بازیگر اصلی فیلم دعوت کنیم تا در مراسم حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: همچنان برنامه‌های ما برای برگزاری فرش قرمز به قوت خود باقی است و مجوزهای لازم نیز اخذ شده است اما متاسفانه نورگل یشیل‌چای هم اکنون در حال بازی در یک سریال ترکیه‌ای به نام گل‌پری است و با توجه به مشغولیت وی، برنامه‌ریزی برای حضور او در ایران کمی مشکل شده است.

فرید ادامه داد: در تلاش هستیم یک برنامه ویژه برای اکران این فیلم در 10 روز آینده در تهران و تبریز اجرا کنیم و منتظر هستیم تا با هماهنگی سریال ترکیه‌ای گل‌پری، زمان حضور نورگل یشیل‌چای را فراهم کنیم.

 فیلم جن زیبا به کارگردان بایرام فضلی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید و با حضور نورگل یشیلچای، فرهاد اصلانی، لیلا زارع، لیلا موسوی، محرم زینالزاده، میثم پویانفر، علی اکبر جعفری، هوشنگ رادی پور و منظر لشگری در ایران و ترکیه ساخته شده است.