سومین نشست نقد صحنه با حضور بهزاد صدیقی، فرهاد آئیش، مائده طهماسبی، عادل بزدوه، رامتین شهبازی، آیلار نوشهری و رامین فناییان در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

 

پایگاه خبری تئاتر: در سومین نشست نقد صحنه، تئاتر آرسن نوشته ی کارینه خودیکیان، برگردان آندرانیک خچومیان، بازنویسی و کارگردانی بهزاد صدیقی در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران نقد و‌بررسی می شود.‌

بر اساس این گزارش، در این نشست نقد صحنه که ساعت ۱۸ روز شنبه ۴ شهریور ماه جاری در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود، رامتین شهبازی (منتقد و مدرس تئاتر) و رامین فناییان (منتقد تئاتر و مجری این نشست)به بررسی این اثر می نشینند و سپس بهزاد صدیقی (بازنویس و کارگردان این تئاتر )، فرهاد آئیش، مائده طهماسبی، آیلار نوشهری(بازیگران)، عادل بزدوده (طراح صحنه ی این تئاتر) با مخاطبان خود گفت و‌گو خواهند پرداخت.

تئاتر آرسن تا هفتم شهریور ماه جاری در تالار قشقایی تئاتر شهر اجرا می شود.

یادآور می شود سلسله نشست های نقد صحنه توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران با همکاری موسسه ی افرا مانا با هدف نقد و بررسی نمایش های در حال اجرای تهران، در هر ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این نشست می توانند در تاریخ یادشده به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، سالن استاد ذوالفقاری مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.




 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater