کارگاه‌های «از ایده تا فیلمنامه» و «چالش‌های تولید وب سری‌های مردمی» در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰» برپا می‌شود و استفاده عموم از آن آزاد است.

پایگاه خبری تئاتر: ستاد برگزاری این رویداد سینمایی به منظور تعامل گسترده‌تر اعضای صنوف، منتقدان و رسانه‌ها با نسل جوان فیلمساز و به دلیل اهمیت حضور آنها در کنار سینماگران جوان و فعالان حوزه فیلم‌‌های ثانیه‌ای و کوتاه و نیز، فراهم سازی شرایط و امکان کسب تجربه جوانان  این ظرفیت را پیش بینی کرده است.

روابط عمومی  جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰» از همه اعضای صنوف، منتقدان و نویسندگان سینمایی و نمایندگان رسانه‌های گروهی دعوت کرد تا طی روزهای ۸ و ۹ اسفند در پردیس سینمایی آزادی در جشن فیلمسازان کوتاه و ثانیه‌ای کشور حضور یابند. همچنین، عصر روز جمعه جشنواره «فیلم ۱۰۰» در آئین اختتامیه میزبان این عزیزان خواهد بود.

* برپایی کارگاه آموزشی

کارگاه «چالش‌های تولید وب سری‌های مردمی» توسط محمد ابوالحسنی و علی درخشی امروز از ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۴۵ در سالن شهر قصه پردیس سینمایی آزادی برگزار می‌شود.

همچنین کارگاه از «ایده تا فیلمنامه» با حضور هادی مقدم دوست روز پنجشنبه ۹ اسفند ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شهر قصه پردیس سینمایی آزادی برگزار و استفاده از این کارگاه برای عموم آزاد است.

استفاده از این کارگاه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند طی روزهای برگزاری جشنواره از ۸ تا ۱۰ اسفند علاوه بر استفاده از این کارگاه؛ از سایر کارگاه‌ها و برنامه‌های جشنواره بهره‌مند شوند.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰» به همت حوزه هنری و به دبیری علی قربانی طی روزهای ۸ تا ۱۰ اسفند در پردیس سینمایی آزادی و تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.