نمایش «شهرت» به کارگردانی شهروز دل افکار در تماشاخانه مهرگان تمدید شد.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «شهرت» به کارگردانی شهروز دل افکار این روزها در سالن شماره یک تماشاخانه مهرگان به صحنه می‌رود و با استقبال مخاطبان روبه رو و تمدید شده است.

شهروز دل‌افکار کارگردان نمایش «شهرت» که تا قبل از این تجربه کارگردانی، سابقه خوبی در بازیگری دارد، به فارس گفت: ما این نمایش را ۹ ماه به صورت کارگاهی در کلاس‌های آموزش بازیگری که مدرسش بودم تمرین کردیم و خدا را شکر می‌کنم که نمایشمان با هنرجویانی که به جز دو نفر سایرین هیچکدام تا به حال روی صحنه نرفته‌اند، مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است.

وی،‌ دلیل اقبال به این کار کارگاهی را تمرین طولانی‌مدت ۸ ماهه بازیگرانش به شمار آورد و گفت: تمرین زیاد باعث کیفیت خوب و راضی کننده برای مخاطبین می‌شود و با توجه به نوع نمایش ما که کمدی اجتماعی است، بازی‌های بازیگران خوب دیده می‌شود.

نمایش شهرت تا سیزدهم اردیبهشت در تماشاخانه مهرگان ساعت ۱۹:۳۰ تمدید شده است.

احسان رضوانی، کامیاب حاجی‌نوروزی، رضا علیپور، سینا آراسته‌پور، علی هدایتی، محمدحسین رحیمی، سحر عبدالملکی، محمد حسین صحت‌مند، شادی سلیمانی، محمد سعیدی و امیرجلیلی به عنوان بازیگر در این نمایش نقش آفرینى می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مشاور کارگردان: مصطفی کوشکی، طراح گرافیک: مهدی طالقانی،طراح نور: حسن محمدی فرانی، طراح لباس: شهروز دل افکار، طراح گریم: جلال امیری مرند، طراح حرکت: مجید قادری، طراح دکور: علی آرتین، ساخت تیزر: حامد مبردی و بهرام رامه، عکاس: علی موسوی، دستیار کارگردان: سحر عبدالملکی، مدیر صحنه: امیر جلیلی، منشی صحنه: محمد امین پهلوان و مشاور امور رسانه ای: ناصر ارباب.