کنسرت تئاتر «ده سال تنهایی» به کارگردانی اشکان خطیبی روزهای بیست و نهم تیر و اول مرداد ماه سال ۹۷ در تالار وحدت تهران میزبان مخاطبان است.
پایگاه خبری تئاتر: کنسرت تئاتر «ده سال تنهایی» به کارگردانی اشکان خطیبی روزهای بیست و نهم تیر و اول مرداد ماه سال ۹۷ در تالار وحدت تهران میزبان مخاطبان است.

«ده سال تنهایی» یک پروژه مولتی مدیا و تکمیل شده پروژه «راک دِ پن» است که این بار بر اساس یک مفهوم دیگر، با قطعاتی از یک جنس موسیقی دیگر و نیز یک نمایش دیگر  به صحنه می‌رود. این اثر ترکیبی از مدیوم نمایش، موسیقی، نقاشی دیجیتال و سینما روی صحنه می‌رود.

«ده سال تنهایی» که بر اساس طرحی از سهیل دانش اشراقی، اشکان خطیبی و کارگردانی اشکان خطیبی تهیه وتولید شده است، از حضور آناهیتا درگاهی، پوریا رحیمی‌سام و اشکان خطیبی به عنوان بازیگر بهره می‌برد.

در این پروژه  هنرمندانی چون بردیا امیری، نیما رمضان، آرش سعیدی، سروش عدل و هومن نامداری نیز در این اجرا در کنار اشکان خطیبی به عنوان نوازنده حضور دارند. این درحالی است که تارا صلاحی، پریماه خصوصی و مونا شمس نیز به عنوان همخوان در این اثر حضور خواهند داشت. ضمن اینکه تهیه‌کنندگی این اثر بر عهده موسسه آوای دوران به تهیه کنندگی رسول ترابی است.