مراسم افتتاحیه نمایش شوبیل و رونمایی از نمایشنامه «نام همه مصلوبان عیسی است» شب گذشته برگزار شد.

پایگاه خبری تئاتر: زنگ افتتاحیه نمایش شوبیل به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا قلمبُر، توسط همایون ارشادی، بازیگر سینما و تلویزیون،‌ علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عبده تبریزی عضو شورای عالی بورس با زنگ بورس در سالن اصلی عمارت نوفل لوشاتو نواخته شد.

از دیگر مهمانان این مراسم سرزعیم، معاون اقتصادی وزیر رفاه، مریم کاویانی، بازیگر سینما و تلویزیون، رامین مهمان‌پرست،‌ سخنگوی اسبق وزارت خارجه، علی سنگینیان، رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق بازرگانی، حسن قالیباف، مدیرعامل اسبق شرکت بورس اوراق بهادار تهران، بیوک میرزایی، بازیگر سینما و تلویزیون، علی صحرایی، مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، امیرهامونی، مدیرعامل شرکت فرابورس ایران و جمعی از مدیران روابط عمومی ارکان سازمان بورس بودند.

طی این مراسم از نمایشنامه «نام همه مصلوبان عیسی است» به قلم ایوب آقاخانی رونمایی شد و با سخنرانی همایون ارشادی و بیوک میرزایی درباره آقاخانی و تئاتر و سختکوشی‌های او در تئاتر به پایان رسید.

همچنین امین آذریان تهیه کننده نمایش شوبیل به تفاوت‌های این تئاتر با دیگر نمایش‌ها پرداخت و گفت که این نمایش آغازگر راهی نوین بودن در طرح مضامین اقتصادی و تأثیر به سزای هنر در زیرساخت‌های اقتصاد جامعه و در فضای تئاتر خواهد بود.

در پایان مراسم در حرکتی نمادین و به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و توجه بیشتر به هنر نمایش به تمام مخاطبان شب نخست یک جلد نمایشنامه «نام همه مصلوبان عیسی است» با امضای ایوب آقاخانی به عنوان هدیه از طرف تهیه‌کننده نمایش تقدیم شد.

شوبیل هرشب ساعت ۲۱ در سالن اصلی عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.