نمایش «نامه‌نویس» به نویسندگی آلن بِنِت و کارگردانی «فرجاد ساکی» در تماشاخانه استاد مشایخی روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «نامه‌نویس» به نویسندگی آلن بِنِت و کارگردانی «فرجاد ساکی»، از دوشنبه 1 بهمن تا 21 بهمن ماه،‌ در محل تماشاخانه استاد جمشید مشایخی روی صحنه می‌رود. نمایش در ساعت 20 اجرا می‌شود و مدت زمان آن 50 دقیقه است. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند. قابل ذکر است که سه شب اول اجرا شامل تخفیف است.

در خلاصه این نمایش آمده: «‌من راداک‌ام، دوشیزه ایرنه راداک، همونی که هیچ وقت نتونسته و نمیتونه و نمیخواد بتونه که چشماش رو روی نابهنجاری های دور و برش، به زمین و هوا بندازه. من اعلام میدارم، در برابر تک تک موجودات، تاکید می‌کنم تک‌تک موجودات، چه جاندار و چه بی‌جان، مسئولم؛ تا چشم و گوش و دست دارم، از شما، برای شما می‌نویسم.»

بهاره جهاندوست مترجم نامه‌نویس است و شیلا غیور به عنوان بازیگر،‌ محمودرضا رحیمی به عنوان مشاور کارگردان،‌ سیاوش کیانی‌راد به عنوان طراح صحنه و نور،‌ منصور پسندیده به عنوان طراح لباس،  جواد جوربنیان به عنوان آهنگساز و خواننده،‌ هستی غیور به عنوان طراح گریم و ساغر رادنژاد به عنوان طراح پوستر و بروشور، برخی دیگر از عوامل نامه‌نویس هستند.