لوریس چکناواریان گفت: با دیدن «ریچارد سوم اجرا نمی‌شود»، تعجب و البته افتخار کردم که این اثر در کشور ما، این‌چنین درخشان روی صحنه آمده است.
پایگاه خبری تئاتر: لوریس چکناواریان (آهنگساز و رهبر ارکستر) پس از این‌که روز گذشته (دوشنبه ۲۲ مرداد) به تماشای نمایش «ریچارد سوم اجرا نمی‌شود» در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر نشست، درباره اجرای این نمایش گفت: من امشب خوشحال هستم که آمدم و نمایش «ریچارد سوم اجرا نمی‌شود» را به دراماتورژی و کارگردانی روح‌الله جعفری دیدم و از دیدن آن تحت تأثیر قرار گرفتم.

چکناواریان ادامه داد: نویسنده «ریچارد سوم اجرا نمی‌شود»، موضوع مهمی را در این اثر دستمایه کار خود قرار داده که فوق‌العاده جذاب است. هنرمندی که این اثر را می‌خواهد کارگردانی کند، کار بسیار سختی را در پیش رو دارد، چراکه پیچیدگی‌های اثر باید برای مخاطب تصویرسازی شود.

این آهنگساز خاطرنشان کرد: در این نمایش، همه چیز به‌جا و سر جای خودش است. من در این کار نقطه ضعفی ندیدم و به همه پیشنهاد می‌کنم که این نمایش را ببینند. بازی‌ها در این نمایش، دیدنی است و استفاده خلاقانه‌ای از موسیقی و ساندافکت‌ها در پیشبرد کار شده است.

چکناواریان ادامه داد: یک ارکستر اگر رهبر خلاق و کاربلدی نداشته باشد، زحمات همه گروه بر باد می‌رود و جعفری در کسوت رهبر ارکستر این نمایش، کارش را به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

او خاطرنشان کرد: امشب با دیدن «ریچارد سوم اجرا نمی‌شود»، تعجب و البته افتخار کردم که این اثر در کشور ما، این‌چنین درخشان روی صحنه آمده، و دوست دارم که برای بار دوم بیایم و این نمایش را ببینم.