فیلم «پایان رویاها» به کارگردانی محمدعلی طالبی در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان بوسان نمایش داده شد.
پایگاه خبری تئاتر: جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان بوسان کره جنوبی با هدف گسترش سطح فرهنگ کودکان و نوجوانان از طریق نمایش فیلم‌های متنوع قصد دارد بخشش و تنوع فرهنگی را به کودکان، نوجوانان و خانواده‌هایشان آموزش دهد.

این جشنواره روز ۲۰ تیر (۱۱ جولای ۲۰۱۸) کار خود را در مرکز سینمایی بوسان آغاز کرد و روز ۲۶ تیر پایان می‌یابد.

در زمان نمایش فیلم «پایان رویاها» ساخته محمدعلی طالبی در این جشنواره، لعیا پالیزبان مدیر تولید این اثر به سوال‌های مخاطبان پاسخ داد.

محمدعلی طالبی نیز در گفتگویی که با راینا پارک مدیر روابط عمومی جشنواره انجام داده است، عنوان کرد: موضوع این فیلم واقعیتی است که می‌تواند در همه جای دنیا اتفاق بیفتد. کودکی کار اشتباهی را انجام می‌دهد و آن را از خانواده پنهان می‌کند، بنابراین دردسرهای او شروع می‌شود.

طالبی بیان کرد: در این فیلم سعی کردم به کودکان و والدین آنها آموزش دهم که چگونه ‌باید با یکدیگر تعامل سازنده داشته باشند.

به گفته طالبی، محمودخان پیرمرد سپید موی همسایه در واقع نمادی از شخصیت خود من است و دغدغه‌های من را برای ساخت این فیلم بازگو می‌کند. او نماد انسانی است که به طبیعت و حیوانات و انسان‌ها احترام می‌گذارد و دوست دارد که آدم‌ها در صلح و صفا زندگی کنند. نظیر چنین افرادی در دنیا زیاد هستند که گرفتار آدم‌های جنگ طلب و زورگویی می‌شوند که می‌خواهند همه چیز را با اسلحه و زور پیش ببرند.

«پایان رویاها» پیش از این در جشنواره‌های بین‌المللی همچون جشنواره های فیلم کودکان و نوجوانان زلین چک، داکا بنگلادش، کلکته، فیلم‌های کودکان شیکاگو، سبز ایران و کودکان و نوجوانان اصفهان به نمایش در آمده است.