«پلنگ سیاه» پس از فیلم‌های «جنگ ستارگان: نیروی بیداری» و «اآواتار» با عبور از ۷۰۰ میلیون دلار، سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای آمریکا شد.
پایگاه خبری تئاتر: «پلنگ سیاه» محصول «دیزنی-ماروِل» پس از فیلم‌های «جنگ ستارگان:نیروی بیداری» و «آواتار» با عبور از ۷۰۰ میلیون دلار به سومین فیلم تاریخ سینمای آمریکای شمالی تبدیل شد.

این فیلم در شانزدهم فوریه در سینماها اکران شد و حالا در هفته بیست و پنجم در صد شصت و نهمین روز اکرانش به رقم فروش ۶۹۹ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۲۶ دلار رسید. کمپانی دیزنی همچنین این فیلم را از ماه می به صورت دی‌وی‌دی و وی‌او‌دی به فروش رساند.

«پلنگ سیاه» با بازی «چادویک بازمَن» و کارگردانی «رایان کوگلِر» تا روز پرزیدنت‌دِی به رقم ۲۴۲ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار رسید و همچنین با فروش ۱۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلاری به دومین فیلم پرفروش آخر هفته تمام تاریخ سینما بدل شد. و حالا پس از «جنگ ستارگان» و «آواتار» در جایگاه سوم فیلم‌های بالای ۷۰۰ میلیون دلاری آمریکای شمالی قرار گرفته است.

این فیلم در ۳۱ روز اول اکران خود توانست ۶۰۵ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار فروش داشته باشد که در این بازه زمانی از فیلم‌های «جنگ ستارگان: آخرین منجی» و «انتقام‌جویان» پیشی بگیرد.

پلنگ سیاه که در اکران بین‌المللی نیز با فروش ۶۴۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دلاری به موفقیتی چشمگیر دست یافته، در مجموع با فروش ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون دلاری دومین فیلم پرفروش پس از «انتقام‌جویان: نبرد ابدی» در سال جاری به‌شمار می‌رود.