کارگردان و نمایشنامه‌نویس تئاتر از گذراندن مراحل تمرین کنسرت ـ تئاتر «گوژپشت نتردام» خبر داد و گفت: این نمایش قرار است در تماشاخانه باران در هفته پایانی مرداد روی صحنه برود.
پایگاه خبری تئاتر:  الهام شکیب کارگردان و نمایشنامه‌نویس درباره کنسرت ـ تئاتر «گوژپشت نتردام»گفت: اجرای این نمایش دو هفته دیگر (28 مرداد) در تماشاخانه باران آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایش براساس قصه قدیمی گوژپشت نتردام رمان معروف ویکتور هوگو طراحی شده است، گفت: این نمایش دیالوگ ندارد و از طریق آواز و موسیقی محتوا را خواهد رساند.

شکیب در ادامه افزود: تمامی آوازها براساس موسیقی فرانسوی، فارسی شده و قصه کاملا مشخص است و همه تقریبا با این داستان ویکتورهوگو از طریق کتاب هم آشنا نباشند، کارتون آن را دیده‌اند.

وی با بیان اینکه تقریبا یک ماه و نیم است که تمرین دارند، افزود: شنبه بازبینی کار است و بیست و هشتم مرداد اجرا شروع می‌شود. بخشی از اجراها در این تاریخ و بخشی هم بعد از ماه محرم و صفر اجرا خواهد شد. دکور سنگین نیست کاملا کارگاهی و سبک است.

شکیب درباره عوامل و بازیگران نمایش گفت: بازیگران کار بازیگر ـ خواننده هستند، رایسا آوانسیان، اشکان صادقی که نقش اصلی گوژپشت را دارد، حسام مختاری نقش کشیش و محمود قناعت پیشه در نقش سردار و نقش دیگر راوی که به دلیل تغییر بازیگر هنوز مشخص نیست.

این کارگردان اظهار داشت: قصه این کار دغدغه من بود، بعد از «یرما» هم با اشکان صادقی تصمیم داشتیم کاری به شیوه کنسرت ـ تئاتر داشته باشیم و بخش آواز و موسیقی آن بیشتر باشد. این داستان هم به تا به حال در قالب نمایشنامه در ایران اجرا نشده بود و هم اینکه می‌توانیم یک مجموعه موسیقی‌هایی را در این تئاتر به کار ببریم که بخشی از آنها را از موسیقی‌هایی که از همین نمایش در فرانسه اجرا شده برگرفتیم و بخشی هم خودمان ساختیم و بدان اضافه کردیم.

وی زمان اجرای این نمایش را تقریبا یک ساعت اعلام کرد.