شهرام کرمی مدیر تالار هنر با اشاره به منتفی شدن اجرای رضا بابک در تالار هنر از حضور پرستو گلستانی با نمایش "سفر رویای کوتوله‌ها" از اوایل دی ماه خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر:  کرمی در این‌باره گفت: آقای بابک چند پیشنهاد برای کار به من داده بود اما مشخص نبود قرارست کدامشان را نیمه دوم سال برای اجرا در تالار هنر آماده کند ولی در حال حاضر به دلیل مشغله کاری و حضور در عرصه تصویر فعلا امکان اجرای اثر برای آقای بابک میسر نیست بنابراین روی صحنه بردن نمایشی توسط وی به آینده موکول خواهد شد.

وی درباره نمایش‌هایی که قرار است در تالار هنر به صحنه برود، گفت: قرارست از هفته اول دی ماه نمایش "سفر رویای کوتوله‌‌ها" توسط پرستو گلستانی روی صحنه برود. این نمایش یک فانتزی موزیکال برای گروه سنی خردسال و نوشته دیوید وود و ترجمه حسین فدایی‌حسین است.

مدیر تالار هنر ادامه داد: همچنین بعد از اجرای این اثر نمایشی قرار است زری طالبی نمایش " گربه + موش" را روی صحنه ببرد. اجرای این دو آثار تا بعد از جشنواره تئاتر فجر ادامه خواهد داشت. پس از آن نیز تا پایان سال دو اثر دیگر به صحنه خواهند رفت.

داستان "سفر رویای کوتوله‌ها" درباره سفر رویایی دو مجسمه کوتوله باغچه است که به جزیره‌ای که تاکنون ندیده‌اند سفر می‌کنند و با ماجراهای خاصی روبرو می‌شوند.

منوچهر شجاع طراح صحنه، روشنک کریمی طراح لباس و سارا اسکندری طراح گریم نمایش گلستانی هستند. همچنین رضا علوی، میلاد رمضانی، امیر زارع، مینو رحیمیان و هومن گلستانی نیز از بازیگران این نمایش هستند.