سامان سالور فیلنامه نویس و کارگردان سینما گفت: همه ما باید مثل یک رسانه مبلغ تئاتر مستقل باشیم.

 

پایگاه خبری تئاتر: سالور در افتتاحیه نمایش 'بن بست' افزود: همه باید مبلغ تئاتر به خصوص تئاترهای مستقل و خصوصی باشیم که خیلی اوقات کمتر جایی برای تبلیغات دارند.

کارگردان فیلم ' آمین خواهیم گفت ' در ادامه تاکید کرد: رسانه باشیم برای آنکه تئاتر گرم تر و بهتر و جذاب تر دنبال شود .

سالور با بیان اینکه همیشه آثار علیرضا مهران را دنبال کرده است تصریح کرد: امیدوارم با کمک خداوند کار همه گروه ' بن بست ' در انتها به موفقیت در افق ختم شوند.

نمایش «بن بست» نوشته سامان ناصری و کارگردانی علیرضا مهران و بازی جهانگیر الماسی، رز رضوی، سیاووش خیرابی ، بهار محمدپور، رضا حسینی و علی رضا مهران به مدت سی اجرا در تماشاخانه پایتخت ( کنش معاصر اسبق) به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان آمده است که یک خانواده اصیل در کنار هم زندگی می‌کنند که پسر بزرگ خانواده با سو استفاده از اطمینان پدر مبلغ هنگفتی را برداشته و از کشور خارج‌شده پدر به زندان می افتد و داماد خانواده خانه پدری ارث خود را فروخته و شرایط را مهیا می‌سازد، پسر کوچک خانواده پس از رفتن برادر با معشوقه او ازدواج می‌کند حال پس از 10 سال مادر خانواده در بستر شدید بیماری بستریست که خبر بازگشت پسر بزرگ می‌رسد '

نمایش ' بن بست ' همچنین سه شنبه ٩ خرداد ماه ساعت ٢١:٣٠ میزبان عکاسان و خبرنگاران خواهد بود ، علاقه مندان می توانند با تهیه بلیت از سامانه تیوال یا گیشه سالن به دیدن این اثر نمایشی بنشینند .





 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater