شب گذشته پنجشنبه نهم اسفندماه ، در اجرای کنسرت نمایش «هفت شهر عشق» تماشاگران در معرض یک کم فروشی بزرگ از سوی تهیه کنندگان و کارگردان اثر قرار گرفتند و یک فصل از هفت فصل نمایش اجرا نشد.

پایگاه خبری تئاتر: این کنسرت نمایش که از چهارشنبه شب هفته اخیر در هتل اسپیناس پالاس تهران با قیمت بلیط 55 تا 185 هزارتومان به کارگردانی محمد حاتمی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور و مرضیه مهدیزاده  روی صحنه رفته است، در اجرای دیشب خود به جای هفت پرده نمایش به مثابه هفت شهر عشق به روایت عطار، تنها به نمایش شش پرده با حضور بازیگران سرشناس سینما و تئاتر اکتفا کرد و در پایان، بدون کوچکترین اشاره و عذرخواهی از مخاطبان و ذکر دلیل این کاستی نمایش  به پایان رسید!

این در حالیست که اغلب تماشاگران به دلیل ابهام موجود و شاید کاستی های  اجرا، بر خلاف رویه  جاری حتی برای تشویق بازیگران تا لحظه آخر قیام نکرده و بسیاری از آنها مات و مبهوت همدیگر را نگاه می‌کردند.

محمد حاتمی در پاسخ به پیگیری تلفنی مخاطبان، دلیل حذف یک پرده از نمایش را غیبت بازیگر مربوطه در شب اجرا اعلام نمود( که همچنان بر خلاف پوسترهای منتشر شده مشخص نیست آیا اندیشه فولادوند بر روی صحنه ظاهر خواهد شد یا شهره سلطانی!).

 با توجه به آداب هنرهای نمایشی از جمله پیش بینی بازیگر جایگزین که برای پیشگیری چنین رخدادهایی بکار می آیند به نظر می رسد نمی توان نسبت به توهین  صورت گرفته به مخاطبانی که از فاصله دور و نزدیک و با صرف هزینه و خرید بلیت گران در کنار خانواده‌های خود در سالن نمایش حاضر بودند به راحتی گذشت. چنین برخورد توهین آمیزی با تماشاگران تئاتر آنهم در نمایشی با عنوانی برگرفته از مفاهیم عرفانی و اخلاقی بی شک از سوی ناظران مربوطه در اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری می‌شود و دست اندرکاران آن مورد تذکر قرار می‌گیرند اما از گروه نمایش توقع می رود آداب به جا آورده و در چنین مواردی از تماشاگران حاضر به وجه مطلوبی عذر خواهی کنند.