معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان با اشاره به اعلام جدول اجرای نمایش‌های دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، گفت: ۹۰ اجرا در طول برگزاری این جشنواره انجام می شود.

پایگاه خبری تئاتر: سید امیر مصباح با اشاره به اینکه دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از امروز آغاز می شود، اظهار کرد: در مدت برگزاری این جشنواره ۹۰ اجرا در هشت نقطه شهر لاهیجان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای انتشار فراخوان دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان حدود ۱۷۰ اثر در دو بخش مسابقه و کودک به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، ادامه داد: آثار ارسال شده از ۲۵ استان کشور بوده است.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان در ادامه با بیان اینکه از میان آثار ارسال شد۱۴۴ اثر مربوط به بخش مسابقه و مابقی نیز مربوط به بخش کودک بود، گفت: بیشترین آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره از استان‌های گیلان، تهران، اصفهان، کردستان و کرمانشاه بوده است.

مصباح یادآور شد: پس از بررسی‌های اولیه توسط داوران، ۱۴ نمایش در بخش مسابقه و ۵ نمایش نیز کودک پذیرفته شد.

وی به انتخاب داوران بخش نهایی اشاره و گلاب آدینه، پیمان شریعتی و حسین مسافر آستانه را افراد انتخاب شده برای داوری در بخش نهایی دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان اعلام کرد.

 

 

 

مصباح ادامه داد: اجرای نمایش‌ها بر اساس جدول زمان بندی بالا در مکان های مشخص شده انجام خواهد شد.