در هفته‌ای که گذشت، فیلم تازه وارد «فرشته سقوط کرده است» در راس باکس آفیس آمریکا قرار گرفت و فیلم تارانتینو در بازار جهانی از مرز فروش «لعنتی‌های بی‌آبرو» عبور کرد.

پایگاه خبری تئاتر: «فرشته سقوط کرده است» فیلمی که در آخر هفته اخیر اکرانش را در آمریکا و سینماهای جهان شروع کرد، کارش را با رقمی بالاتر از حد انتظار یعنی ۲۱.۳ میلیون دلار در آمریکا شروع کرد.

این موفقیت موجب شد تا «سریع و خشن: هابز و شاو» و «شیرشاه» که اکنون چهارمین و ششمین هفته اکران‌شان را تجربه کردند، به رده‌های پایین‌تری نقل مکان کنند.

فیلم اکشن ماجرایی «فرشته سقوط کرده است» محصول کمپانی لاینزگیت با بازی جرارد باتلر و مورگان فریمن که این بار نیک نولت هم به آنها پیوسته سومین قسمت از یک مجموعه اکشن است. این فیلم به کارگردانی ریک رومن‌وو ماجرای ۲ قسمت قبلی «المپیوس سقوط کرده است» محصول ۲۰۱۳ و «لندن سقوط کرده است» ۲۰۱۶ را ادامه می‌دهد.

در این قسمت جادا پینکت اسمیت و لنس ردییک نیز به گروه بازیگران اضافه شده‌اند . داستان این فیلم درباره مایکل بنینگ با بازی باتلر به عنوان یک مامور سرویس امنیتی است که به اشتباه به تلاش برای کشتن رییس جمهوری با بازی فریمن متهم می‌شود. تقریبا نیمی از خریداران بلیت ۳۵ سال به بالا بودند.

در مکان دوم پرفروش‌ها «پسران خوب» جای گرفته که هفته پیش فیلم نخست فهرست بود. این فیلم کمدی از کمپانی یونیورسال پیکچرز با فروش ۱۱.۸ میلیون دلار دیگر، فروش داخلی خود را به ۴۲.۱ میلیون دلار رساند و در سراسر جهان در مجموع ۴۹ میلیون دلار فروخت. این فیلم را جن استوپنیتسکی کارگردانی کرده و سه پسر بچه بازیگران اصلی آن هستند.

فیلم تازه وارد دیگری موفق شد تا جایگاه سوم جدول پرفروش ‌را به خود اختصاص دهد. درام «غلبه کننده» از کمپانی سونی با فروش ۸.۲ میلیون دلار بالاتر از حد انتظار ظاهر شد. این فیلم را الکس کندریک کارگردانی کرده و درباره بسکتبال در یک دبیرستان است. الکس کندریک، پریسیلا شایر، شری ریگبی، جک استرنر، کامرون آرنت و آرین رایت بازیگران این فیلم را تشکیل داده‌اند.

در ششمین هفته اکرانش «شیر شاه» در مکان چهارم جای گرفت. این فیلم که به کارگردانی جان فاورو و با اقتباس از انیمیشن کلاسیک کمپانی دیزنی ساخته شده ۸.۲ میلیون دلار دیگر فروش کرد تا مجموع فروشش در بازار آمریکا را به ۵۱۰.۷ میلیون دلار برساند. این فیلم در بازار جهانی تاکنون ۱.۵ میلیارد دلار فروش کرده و جایگاه خود را به مکان نهمین فیلم پرفروش تاریخ رسانده است.

مکان پنجم نیز به «سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو» رسید که با بازی جیسون استتهم و دواین جانسون با فروش ۸.۱ میلیون دلار دیگر در هفته اخیر، فروشش در آمریکا را به رقم ۱۴۷.۷ میلیون دلار سانده است. این فیلم در بازار جهانی ۵۸۸.۹ میلیون دلار کسب کرده و این هفته آغاز اکرانش را با فروش ۱۰۲ میلیون دلاری در چین جشن گرفته است و عنوان دومین افتتاحیه بزرگ هالیوودی در چین را پس از «انتقام‌جویان: ‌پایان بازی» از آن خود کرد.

«هابز و شاو» از کمپانی یونیورسال از فیلم‌های اقماری مجموعه «سریع و خشمگین» را دیوید لیچ کارگردانی کرده است و ادریس آلبا، ونسا کربی و هلن میرن دیگر بازیگران آن هستند.

فیلم جدید کمپانی فاکس سرچلایت با عنوان «آماده یا نه» دیگر فیلم تازه وارد هفته بود که مکان ششم را در اختیار گرفت و فروشی ۷.۶ میلیون دلاری را ثبت کرد. این فیلم با درجه R درباره یک بازی خشونت بار موش و گربه‌ای در شب عروسی است.

در عین حال «روزی روزگاری در هالیوود» کوئنتین تارانتینو در مکان دهم جدول با فروش ۵ میلیون دلار قرار گرفت. این فیلم پس از «لعنتی‌های بی‌آبرو» دومین فیلم پرفروش تارانتینو در بازار داخلی آمریکا شد و مجموع فروشش به ۱۲۳.۲ میلیون دلار رسید. این فیلم ۲۸ میلیون دلار دیگر هم از فروش در ۵۵ بازار بین‌المللی کسب کرد تا در مجموع در سراسر جهان ۲۳۹.۸ میلیون دلار کسب کرده باشد.