جواد نوروزبیگی با اعلام این خبر که مینا ساداتی هم به جمع بازیگران «عنکبوت» پیوسته، گفت: این بازیگر قرار است ایفاگر نقشی متفاوتی در «عنکبوت»باشد.

پایگاه خبری تئاتر: جواد نوروزبیگی تهیه کننده این اثر، درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «عنکبوت» گفت: اکنون روزهای پایانی پیش تولید را پشت سر می‌گذاریم و از اواسط شهریور فیلمبرداری فیلم در تهران آغاز خواهد شد. این تهیه کننده اضافه کرد: نزدیک یک ماه است که با مینا ساداتی برای حضور در فیلم قرارداد بستیم، تست گریم انجام شده و در مرحله دورخوانی فیلمنامه هستیم. او ادامه داد: این بازیگر قرار است ایفاگر نقشی متفاوت در فیلم باشد.

نوروزبیگی با اشاره به اینکه "پیش از این حضور محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدانبخش و فرید سجادی حسینی در فیلم قطعی شده بود" بیان کرد: این فیلم یک اثر پربازیگر است و دیگر بازیگران این فیلم تا چند روز آینده معرفی خواهند شد.

«عنکبوت» دومین تجربه همکاری ابراهیم ایرج زاد و مینا ساداتی بعد از «تابستان داغ» محسوب می‌شود و با آغاز فیلم‌برداری در اواخر تابستان، نخستین نمایش «عنکبوت» در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود. این اثر روایت زندگی مردی است که قصد دارد ریشه فساد را خشک کند و در حقیقت آسیب‌ شناسی و نقد نگاه تند است.