رابرت پتینسون در فیلم سینمایی «بتمن» اولین همبازی خود را پیدا کرده است.

پایگاه خبری تئاتر: با اعلام منابع آگاه جونا هیل در مراحل پایانی برای پیوستن به فیلم جدید «بتمن» به کارگردانی مت ریوز است. همچنین اعلام شده که جفری رایت هم در حال مذاکره برای پیوستن به این فیلم است که نقش رئیس پلیس گوردون خواهد بود.

به گفته این منابع تهیه کنندگان فیلم از مدت‌ها پیش هیل را برای این پروژه می‌خواستند، اما تصمیمات بخش بازیگری تا زمان اعلام رسمی بازیگر نقش بتمن کاملا پنهان شده بود. البته این مذاکرات هنوز به نتیجه کامل نرسیده و ممکن است در نهایت شخص دیگری به این پروژه اضافه شود، اما اعلام شده هر دو طرف به این توافق مشتاق هستند؛ نقشی که برای هیل در نظر گرفته شده هنوز در حالی بررسی است، ولی گفته شده او نقش یک تبهکار و ضد بتمن را ایفا خواهد کرد.

پیش بینی می‌شود که مراحل پیش ساخت محصول مشترک برادران وارنر از تابستان آغاز شده شده است. هنوز تاریخ دقیق آغاز فیلمبرداری بتمن اعلام نشده، اما منابع نزدیک به این فیلم اعلام کرده اند که اواخر ۲۰۱۹ و یا اوایل ۲۰۲۰ فیلمبرداری آغاز خواهد شد.

مت ریوز فیلمساز دو فیلم قبلی «سیاره میمون ها» در سال ۲۰۱۷ کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفت و با خداحافظی بن افلک از نقش بتمن بعد از فیلم «لیگ عدالت» این کارگردان فرصت پیدا کرد تا بتمن خودش را در این فیلم استفاده کند.

هیل که اخیرا در فیلم سینمایی علمی تخیلی «مانیاک» از نتفلیکس همبازی اما استون بود، در سال‌های اخیر کارگردانی را هم پیش گرفته و به عنوان اولین تجربه اش فیلم «میانه دهه نود» را ساخت؛ او تجربه صدا پیشگی در فیلم انیمیشنی«لگو بتمن» را نیز دارد.

فیلم سینمایی بتمن در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.