کارگاه‌های فیلمسازی با موضوع همکاری و تولید فیلم مشترک میان ایران و فنلاند همزمان با هفته فیلم فنلاند در تهران، مشهد و اصفهان برگزار می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: همزمان با برگزاری «هفته فیلم فنلاند» در سه شهر تهران، اصفهان و مشهد، ۳ کارگاه فیلمسازی با موضوع همکاری و تولید فیلم مشترک میان ۲ کشور نیز برگزار می‌شود.

این کارگاه‌ها روز شنبه ۶ مهر ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ با حضور کتایون شهابی پخش‌کننده بین‌المللی و تهیه کننده سینمای ایران، لس سارینن مدیرعامل بنیاد فیلم فنلاند و کارل آهو تهیه‌کننده فنلاندی در خانه هنرمندان ایران در تهران، روز دوشنبه ۸ مهرماه ساعت ۱۹ تا ۲۱ با حضور نوید محمودی کارگردان سینمای ایران، لس سارینن مدیرعامل بنیاد فیلم فنلاند و کارل آهو تهیه‌کننده فنلاندی در پردیس سیتی سنتر اصفهان و روز چهارشنبه ۱۰ مهرماه ساعت ۱۹ تا ۲۱ با حضور بهنام بهزادی کارگردان ایرانی، یانا پاسکالا مدیر بین‌الملل بنیاد فیلم فنلاند و ریتا آلتو کارگردان فنلاندی در پردیس هویزه مشهد برگزار خواهد شد.

هفته فیلم فنلاند با مشارکت موسسه «هنر و تجربه» سینمای ایرانیان و بنیاد فیلم فنلاند از ٦ الی ١٢ مهرماه ۱۳۹۸ به صورت همزمان در خانه هنرمندان ایران در تهران، پردیس سینمایی هویزه مشهد و پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌شود و طی این هفته فیلم، ٩ فیلم بلند و ٧ فیلم کوتاه فنلاندی به نمایش در می‌آید.

افتتاحیه این هفته فیلم عصرگاه شنبه ۶ مهرماه ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران خواهد بود.