سیامک احصایی قصد دارد نمایشی را در قالب کاری کارگاهی با حضور جوانان تئاتری که به موضوع خواب و کابوس می‌پردازد، تولید و اجرا کند.

پایگاه خبری تئاتر: سیامک احصایی کارگردان و طراح صحنه تئاتر درباره جدیدترین فعالیت خود در این عرصه گفت: مشغول تمرین یک کار کارگاهی با حضور تعدادی از جوانان تئاتری هستیم که قصدمان این است این کار کارگاهی به تولید و اجرای یک اثر نمایشی ختم شود.

وی درباره نمایشنامه مدنظر برای این کار کارگاهی توضیح داد: نمایشنامه نیز به شکل کارگاهی و از دل همین تمرین‌ها نوشته خواهد شد. مدت کوتاهی است که تمرین‌ها را شروع کردیم و به زودی مرتب‌تر و مستمرتر برگزار خواهیم کرد.

احصایی درباره گروه بازیگران مدنظر در این اثر کارگاهی، اظهار کرد: تعدادی از بازیگران از جوانان بازیگر نمایش «خانه ابری» هستند که پیش از این در تماشاخانه ایرانشهر اجرا کرده بودیم و تعدادی جوانان بازیگر دیگر را هم انتخاب کرده‌ام که در این تمرین‌های کارگاهی حضور دارند.

این کارگردان و طراح صحنه تئاتر درباره موضوع و ایده این کار، بیان کرد: موضوع خواب و کابوس به صورت کلی مدنظر ما است.

وی در پایان سخنان خود درباره زمان و مکان اجرای نمایش کارگاهی مورد نظر، اظهار کرد: تقاضای یک نوبت اجرا برای سال آینده را به تماشاخانه ایرانشهر ارائه داده‌ام. اگر شرایط من با فراخوان جشنواره سی و هشتم تئاتر فجر نیز همخوانی داشته باشد، احتمال ارائه کار برای اجرا در جشنواره نیز وجود دارد.