مدیرعامل سازمان زیباسازی گفت: تئاترهایی که مورد تأیید اداره کل هنرهای نمایشی و خانه تئاتر باشند، طبق روال گذشته برای تبلیغات هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

پایگاه خبری تئاتر: برزین ضرغامی در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه برخی از گروه های تئاتری برای تبلیغات محیطی در شهر دچار مشکل شده و به آنها اعلام شده باید تعرفه تجاری برای تبلیغات بپردازند، گفت: سیاست های کلی ما حمایت از آثار هنری است اما برخی از فیلم ها و تئاترها تجاری محسوب می شوند و ما از آثار تجاری و گیشه ای حمایت نمی کنیم.

وی تأکید کرد: اما تئاترهایی که مورد تأیید اداره کل هنرهای نمایشی باشند، طبق روال گذشته مورد حمایت هستند.

ضرغامی افزود: در مکاتبه ای که با شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی داشته ایم نیز اعلام کرده ایم آثار هنری که مورد تأیید باشند، طبق روال گذشته برای تبلیغات هیچ تعرفه ای پرداخت نخواهند کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی با رد این موضوع که اعلام شده تمامی تئاترها باید برای تبلیغات تعرفه بپردازند، گفت: اینکه تئاتری بلیت های خود را در سایت به فروش برساند، دلیلی بر تجاری بودن آن تئاتر نیست و اگر چنین برداشتی شده، غلط است و تأکید می کنم روال تبلیغات تئاترهای هنری همانند گذشته است.

ضرغامی با تأکید بر اینکه سازمان زیباسازی از محصولات حوزه فرهنگ و هنر حمایت می کند، گفت: ممکن است در برخی از ایام خاص تمامی سازه های فرهنگی در اختیار تبلیغات موضوعی باشند و ما با محدودیت هایی روبرو باشیم اما رویه مرسوم ما آن است که این سازه ها در اختیار آثار هنری قرار گیرند.