ایدن ترنر به عنوان یکی از بازیگران فیلم جدید ترنس مالیک با عنوان «آخرین سیاره» جلوی دوربین می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: ایدن ترنر بازیگر «هابیت» و «پولدارک» جدیدترین نامی است که به گروه بازیگران فیلم جدید ترنس مالیک با عنوان «آخرین سیاره» اضافه شد.

وی در این فیلم در نقش اندروی قدیس ظاهر می‌شود. اندرو یا آندریاس قدیس یکی از حواریون عیسی و برادر پطرس است. نام اندریاس یک نام یونانی به معنی شجاع است و وی به عنوان اولین اسقف کلیسای بیزانس شناخته می‌شود.

بخش‌هایی از این فیلم در چند ماه اخیر در ایتالیا و در انزیو که نزدیک رم واقع شده، درحال فیلمبرداری بوده است.

برای بازی در این فیلم که به بخش‌های پنهان‌تر زندگی حضرت مسیح می‌پردازد، تا کنون از چند بازیگر سرشناس نام برده شده و گفته شده مارک رایلنس بازیگر بریتانیایی برنده اسکار در نقش شیطان و ماتیاس شوئن‌آرتس در نقش پیتر قدیس بازی می‌کنند. جیزا روریگ ستاره فیلم اسکاری «پسر شائول» هم در نقش مسیح ظاهر خواهد شد.

اما بازیگران دیگری نیز در این فیلم خواهند بود که گفته می‌شود شامل جوزف فاینس، بن کینگزلی، داگلاس بوت، تاوفیک بارهوم، مارتین مک کان، اوری ففر، شادی ماری، ماکرام خوری، نومان آکار، امیلیو دی مارچی، بیورن تورس، الفونسو پوستیلیون و لورنزو جیولی است.

رایلنس در جشنواره فیلم دوویل فاش کرده بود که برای شیطان چهار شخصیت خلق شده و او باید در هر چهار شخصیت ظاهر شود که یکی از آنها باید یک زن باشد.

در این پروژه مالیک بار دیگر با یوگ ویدمِر مسئول دوربین که قبلا در «زندگی پنهان» همکاری کرده بود همراه می‌شود.

آخرین فیلم ترنس مالیک «زندگی پنهان» در جشنواره جهانی فیلم کن در بخش مسابقه به نمایش درآمد و با نقدهای مثبت منتقدان در جشنواره فیلم تورنتو نیز دیده شد و تحسین‌ها را برانگیخت. این فیلم که با بودجه ۱۲ میلیون دلاری ساخته شده قرار است ۱۳ دسامبر در آمریکا اکران شود.

ایدن ترنر ایرلندی و از سال ۲۰۰۷ تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از او به عنوان یکی از گزینه‌های بعدی جیمز باند یاد می‌شود.