قطب‌الدین صادقی و محمودرضا رحیمی در سومین نشست از «سه‌شنبه‌های پژوهشی تئاتر» به بررسی «مغایرت یا همجواری تئاتر دانشجویی با تئاتر تجربی» می‌پردازند.

پایگاه خبری تئاتر: سومین نشست از دور اول نشست‌های تخصصی دفتر پژوهش و انتشارات اداره‌کل هنرهای نمایشی با موضوع «مغایرت یا همجواری تئاتر دانشجویی با تئاتر تجربی» برگزار می‌شود.

در این نشست که از سری نشست‌های «سه‌شنبه‌های پژوهشی تئاتر» است، قطب‌الدین صادقی و محمودرضا رحیمی در خصوص تعریف، ویژگی‌ها و جایگاه تئاتر تجربی و تئاتر دانشجویی و همچنین تفاوت‌ها و اشتراکات آن‌ها صحبت و نگاهی به تاریخ تئاتر تجربی در ایران و جهان می‌کنند.

«سه‌شنبه‌های پژوهشی تئاتر» با مدیریت و اجرای سیدجواد روشن به صورت ماهانه در مجموعه تئاترشهر برگزار می‌شود و در نشست‌های آتی آن به موضوعات مختلفی از قبیل دراماتورژی، حقوق معنوی مترجمان، مسائل صنفی، اقتصاد تئاتر، تئاتر کاربردی و غیرسالنی و.... پرداخته می‌شود.

نشست «مغایرت یا همجواری تئاتر دانشجویی با تئاتر تجربی» روز سه‌شنبه ۱۶ مهرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سالن مشاهیر مجموعه تئاترشهر برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.