«سایه هایی از شهر» به نویسندگی و کارگردانی «رضا فقیهی» از 14 مهرماه در تماشاخانه استاد کشاورز پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «سایه هایی از شهر» که یکی از تولیدات مدرسه تئاتر این پردیس است از فردا راس ساعت 18 در تماشاخانه استاد کشاورز اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

این نمایش برشی از زندگی کودکان کار است که به صورت بی کلام و همراه با موسیقی اجرا می گردد و به دغدغه هایی از زندگی این کودکانئ و مشکلاتی که در مواجهه با خطرهای جامعه دارند می پردازد و همچنین شادیهایی که برای انها دنیای بزرگی می سازد را نشان می دهد.

در نمایش «سایه هایی از شهر» محمدطاها میرزاخانی، آرمیتا ایمانی (بازیگر خردسال)، مرجان خردمند، محمدحسین یکتا، هستی پژوهشیف محمدرشید خیرآبادف آیدا پژوهشی، امیرصالح نجاری، هلنا محمدی، مریم جمالی، زهره رضایی، فاطمه خاکباز ایفای نقش می کنند.

مرجان خردمند به عنوان طراح و دستیار صحنه و همچنین محمدحسین یکتا عربانی در مقام مشاور هنری نیز حضور دارند. نمایش «سایه هایی از شهر» مخصوص مخاطب کودک و نوجوان است و از 14 مهرماه هر روز ساعت 18 در تماشاخانه استاد کشاورز پردیس تئاتر تهران روی صحنه خواهد بود.