«سامائول ال.جکسون» به اظهارنظر اخیر «مارتین اسکورسیزی» درباره این که فیلم‌های ابرقهرمانی سینمای واقعی نیست، واکنش نشان داد.

پایگاه خبری تئاتر: «ساموئل ال. جکسون» که سابقه بازی در بسیاری از فیلم‌های مهم سینمای ابرقهرمانی را دارد در گفتگویی با اشاره به اظهار نظر اخیر «مارتین اسکورسیزی» که گفته بود فیلم‌های ابرقهرمانی سینمای واقعی نیست، اظهار کرد: " این مثل آن است که بگویم «باگز بانی» خنده‌دار نیست. فیلم، فیلم است و همه افراد فیلم‌های او (اسکورسیزی) را نیز دوست ندارند. هر کس عقیده‌ای دارد و من مشکلی با این موضوع ندارم و نمی‌خواهم جلوی ساخت فیلم هیچ کسی را بگیرم". «مارتین اسکورسیزی» چندی پیش در مصاحبه‌ای با مجله امپایر ضمن تشبیه فیلم‌های ابرقهرمانی به پارک‌های موضوعی عنوان کرده بود: " من این فیلم‌ها را تماشا نمی‌کنم.

البته تلاش کردم اما این سینما نیست. صادقانه بگویم این فیلم‌ها هر چقدر هم خوب ساخته شود و بازیگران در آن بهترین عملکرد خود را نیز داشته‌باشند، از نظر من شبیه به پارک‌های موضوعی است. این سینمای انسان‌ها نیست که در آن برای رساندن و انتقال احساسات و عواطف، تجارت روانشناختی با دیگر انسان‌ها تلاش می‌شود.