ایوب آقاخانی، نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر کشور با حکم بهزاد صدیقی دبیر دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی به عنوان مدیر بخش مسابقه رادیو رادی منصوب شد.

پایگاه خبری تئاتر: بخش رادیو رادی (نمایش رادیویی آثار اکبر رادی) این جشنواره برای نخستین بار  و به صورت رقابتی در دو گروه نمایش‌های رادیویی و رادیو تئاتر برگزار می‌شود.

در این بخش در هر دو گروه، حداکثر شش اثر توسط هیات انتخاب این بخش به دبیرخانه جشنواره معرفی می شوند و ایوب آقاخانی که سابقه حرفه ای سالها حضور در شبکه های مختلف رادیویی را به عنوان نویسنده، کارگردان، مجری و کارشناس تجربه کرده به عنوان مدیر این بخش از سوی دبیر جشنواره انتخاب شده است.

برپایه این گزارش متن حکم انتصاب مدیر بخش مسابقه رادیو رادی به این شرح است: به نام خداوند قلم و زیبایی فرهیخته ی گرامی جناب آقای ایوب آقاخانی نظر به تجربیات ارزنده ی جناب‌عالی در عرصه ی هنر تئاتر و نیز کوشش های مجدانه ی تان برای اعتلای تئاتر، نمایش نامه نویسی و نمایش رادیویی، بدین وسیله جناب عالی به عنوان دبیر بخش مسابقه ی رادیو رادی دومین جشنواره ی تئاتر اکبر رادی منصوب می شوید.

امید می رود با توجه به حضور و خدمات ارزش مندتان در این عرصه و هم چنین ارتباطات مؤثر با گروه های نمایش رادیویی و نیز با در نظرگرفتن همه ی ظرفیت های نمایش رادیویی، از همه ی تجربیات و توانمندی های خود برای دومین دوره ی جشنواره ی تئاتر اکبر رادی بهره گرفته تا شاهد جشنواره ای تأثیرگذار، پویا و شایسته باشیم. قدردان پذیرش مسئولیت تان در این رویداد ملی فرهنگی خواهم بود. برای جناب عالی آرزوی سربلندی و توفیق روزافزون دارم.

بهزاد صدیقی دبیر دومین جشنواره ی تئاتر اکبر رادی اضافه می شود: دومین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و‌شورای اسلامی شهر تهران  از ۲۷ تا ۳۰ آذرماه ۱۳۹۸ در تهران برگزار می شود.