نمایش «امشب اینجا» به نویسندگی و کارگردانی مژگان خالقی با پایان اجرا در تماشاخانه ایرانشهر از جمعه ۱۹ مهر در تماشاخانه ملک به صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: «امشب اینجا» عنوان جدیدترین تجربه مژگان خالقی در زمینه نویسندگی و کارگردانی تئاتر است که توسط محمد چرمشیر دراماتورژی شده است. این اثر نمایشی که موضوعی اجتماعی با محوریت زنان دارد، در شکل روایت، ساختار و طراحی اجرا، تجربه‌ای متفاوت در کارهای واقع‌گرا است.

«امشب اینجا» با حضور میترا حجار، ترلان پروانه، مژگان خالقی و جواد مولانیا پیش از این در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرای موفقی را سپری کرد که از همین رو گروه اجرایی نمایش تصمیم به ادامه اجرای این اثر در سالنی دیگر گرفت. بر این اساس نمایش «امشب اینجا» از روز جمعه ۱۹ مهر ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه ملک به صحنه می‌رود. خرید بلیت‌ اجراهای جدید نمایش «امشب اینجا» از طریق سامانه تیکت امکان‌پذیر است. عوامل اجرایی این اثر نمایشی عبارتند از طراح صحنه: منوچهر شجاع، طراح صدا و آهنگساز: فرشاد فزونی، طراح چهره‌پردازی: ماریا حاجیها، طراح نور: علی کوزه‌گر، طراح لباس: سمانه داوودی پارسا، طراح گرافیک: سینا افشار، مجری طرح: محمد طباطبایی، مدیر تولید: خسرو خالقی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: علی نصر، عکاس: میلاد بهشتی، مدیر تبلیغات: امیر قالیچی، دستیار دوم کارگردان: فرشید شایسته، مدیر صحنه: مهزیار رضویان، منشی صحنه: ناعمه علمی‌نژاد، دستیار صحنه: نازگل مهرانی.