«روابط خانوادگی» به کارگردانی ناصر ضمیری در بخش مسابقه جشنواره «لایپزیک» نمایش داده می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: مستند بلند «روابط خانوادگی» ساخته ناصر ضمیری به بخش مسابقه اصلی فیلم های بلندِ شصت و دومین جشنواره بین‌المللی مستند و انیمیشن «لایپزیک» آلمان راه یافت. این فیلم که محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است تنها اثر ایرانیِ حاضر در بخش مسابقه فیلم های بلندِ مستند است که با ۱۰ فیلم دیگر از سراسر جهان رقابت می‌کند.

جشنواره مستند «لایپزیک» امسال در شصت و دومین دوره برگزاری خود قرار دارد و جزء مهمترین و معتبرترین جشنواره‌های مستند جهان است که مورد تایید «آکادمی اسکار» و «بفتا» نیز قرار گرفته و جزء جشنواره‌های الف جهانی محسوب می‌شود.

ناصر ضمیری ساخت آثار سینمایی، کوتاه و مستند را در کارنامه خود دارد و آثار او تاکنون در جشنواره های بسیاری در سطح جهان، به نمایش درآمده و جوایز متعدد بین‌المللی را نیز کسب کرده‌اند. وی این بار با فیلم مستند بلند «روابط خانوادگی» در یک رویداد جهانی و معتبر حضور خواهد داشت. ناصر ضمیری به همراه تدوینگر و پژوهشگر فیلم، ندا اسدی، برای نمایش و نقد و بررسی فیلم «روابط  خانوادگی» در جشنوارهای «لایپزیک» حضور خواهند داشت.

شصت و دومین جشنواره بین المللی «لایپزیک» از ۲۸ اکتبر تا ۳ نوامبر در شهر لایپزیک آلمان برگزار می‌شود.

عوامل این فیلم عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: ناصر ضمیری، طرح، پژوهش و تدوین: ناصر ضمیری-ندا اسدی، نور و تصویر: ناصر ضمیری، صدابردار: معین اسدی، طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان، موسیقی: عبدی بهروانفر، مدیر تولید: آمنه رحمانی، دستیار کارگردان و دستیار تصویر: محسن صادقی، عنوان‌بندی: حمید برزگر، طراح پوستر: طاها ذاکر، عکاس: ساغر صادقی، مترجم: هدا لزگی، هماهنگی: حمید نظام خواه ، محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.