فیلم سینمایی «جوکر» فردا دومین هفته اکران خود را تجربه خواهد کرد و با پنجاه میلیون دلار دیگر صدر نشین گیشه می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: با توجه به تخمین‌های گیشه این هفته هالیوود، فیلم سینمایی «جوکر» با ۵۰ میلیون دلار دیگر در این هفته به راحتی صدر نشین پرفروش‌ها می‌شود تا واکین فینیکس همچنان پادشاه گیشه آمریکای شمالی باشد.

این مبلغ بیشتر از سه فیلم سینمایی تازه اکران این هفته است که در صدر آن‌ها انیمیشن «خانواده آدامز» با فروش تقریباً ۳۰ میلیون دلاری از ۴۰۰۷ سینما جلو‌تر از فیلم سینمایی «مرد ماه جوزا» با حدود ۱۹ میلیون دلار فروش از ۳۶۴۲ قرار دارد. فیلم بعدی نیز «جکسی» است که تنها ۳ میلیون دلار از ۳۶۰۰ سالن سینما فروش می‌کند.

جوکر هفته گذشته ۹۶ میلیون دلار فروش داشت و به رتبه نهم در بین بزرگترین فروش افتتاحیه در گیشه داخلی آمریکا رسید. این فیلم تا الان برای برادران وارنر به یک فیلم سودآور تبدیل شده؛ چرا که تنها ۵۵ میلیون دلار هزینه داشته است. اگر پیش بینی‌ها به واقعیت بپیوندد، جوکر از مرز ۱۸۵ میلیون دلار عبور می‌کند و به هشتمین فیلم پر فروش سال ۲۰۱۹ در آمریکای شمالی تبدیل می‌شود.

خانواده آدامز به صورت دقیق‌تر مبلغی در بازه ۲۱ تا ۲۷ میلیون دلاری فروش می‌کند. این انیمیشن که ستاره‌های زیادی را در عنوان صداپیشه در اختیار دارد، امتیاز ۳۲ درصد را از سوی منتقدین راتن تومیتو دریافت کرده است.

فیلم «مرد ماه جوزا» هم روز جمعه کار خود را با ۱.۶ میلیون دلار فروش آغاز کرده که سایت‌ها به مقایسه آن با فیلم جدید برد پیت پرداخته اند. «به سوی ستارگان» در روز نخست ۱.۶ میلیون دلار فروش کرد و در هفته اول فروش به ۱۹ میلیون دلار رسید. مرد ماه جوزا سینما‌های بیشتری را در اختیار دارد و فروشی در حدود ۲۴ تا ۲۹ میلیون دلار برای آن در نظر گرفته شده است. امتیاز این فیلم نیز تا کنون ۲۹ از صد ثبت شده. «جکسی» و «نفرت انگیز» نیز دیگر فیلم‌های گیشه در بین پرفروش‌ها هستند.