با رونمایی از اولین پوستر، فروش بلیت نمایش «هِرمِلین، دیوانه اسکاندیناوی» آغاز شد.

پایگاه خبری تئاتر: همزمان با رونمایی از اولین پوستر نمایش «هِرمِلین، دیوانه اسکاندیناوی» با طراحی و گرافیک آزاده جهانتابی، پیش فروش بلیت این اثر نمایشی به نویسندگی و کارگردانی بهزاد وزیری نیز از طریق سایت ایران نمایش آغاز شد.

در این نمایش که قرار است از ۸ آبان در پردیس تئاتر شهرزاد هر شب ساعت ۲۰:۳۰ روی صحنه اجرا شود هنرمندانی از جمله فرید سجادی‌حسینی، خسرو احمدی، رضا فیاضی، رابعه اسکویی، بیژن افشار، ندا مقصودی، بدری برنجانی، شهرزاد علی‌محمدی، حیدر رحیمی، امیر جوشقانی، فرهاد مهدوی ایفای نقش می کنند.

همچنین میلاد اشکالی، مریم مردان‌تبار، زهرا بیات، مریم همتیان، سینا کاظمی، کیانا بخشی، نگار جهانتاب، سعید دهشکار با مدیریت و طراحی سارینا شاد گروه حرکت نمایش «هِرمِلین، دیوانه اسکاندیناوی» را تشکیل می دهند.

تهیه کنندگی این اثر نیز برعهده فرید سجادی حسینی و مسعود وزیری خواهد بود.

این نمایش روایتگر داستان بارون اریک هرملین اندیشمند نامدار سوئدی است که شیفته ادبیات و شعر ایرانی شده و آثار متعددی از شاعران پارسی زبان را به زبان سوئدی ترجمه کرد اما در ایران چندان شناخته شده نیست و کمتر به تلاش ارزشمند او در معرفی ادبیات کهن ایرانی در اروپا توجه شده است. وی عاقبت در دیوانه خانه سن لارنس بستری شد ...

فروش بلیت روزهای ابتدایی این اثر با تخفیف های ویژه از طریق سامانه ایران نمایش آغاز شده و به زودی گروه طراحان و دیگر عوامل نمایش نیز اطلاع رسانی و معرفی خواهند شد.