مازیار میری از رییس سازمان سینمایی بابت نمایش فیلم سینمایی «خانه پدری» پس از ۱۰ سال توقیف قدردانی کرد و از او درخواست کرد تا امکان نمایش فیلم‌های دیگر را که به دلیل سوتفاهم از اکران بازماندند، فراهم کند.

پایگاه خبری تئاتر: مازیار میری، کارگردان سینمای ایران در واکنش به رفع توقیف فیلم سینمایی «خانه پدری» ساخته کیانوش عیاری از حسین انتظامی، رییس سازمان سینمایی قدردانی کرد و در اینستاگرام نوشت: «آقای حسین انتظامی از شما متشکرم، متشکرم از این که ایستادگی کردید و یکی از بهترین فیلم‌های سینمایی ایران که به غلط در بند توقیف بود را نمایش دادید.

آقای انتظامی شما به خوبی در این روزهای مدیریت بر سینما ایران متوجه شدید که دشمنان افتخارات سینمای ایران، قسم خوردگانی هستند که حتی نمی‌داند چرا دشمن هستند ولی ماموریت دشمن را بازی می‌کنند و ما انتظارمان از شما همین ایستادگی است که امروز با اکران «خانه پدری» داشته‌اید و البته نمایش فیلم‌های دیگری که با یک سوتفاهم بزرگ مثل فیلم «صد سال به این سال‌ها» در محاق توقیف قرار گرفته‌اند.

آقای انتظامی در کنار شما و البته با شما کمک کنیم سایه این همه سوتفاهم از سر سینما ایران بر داشته شود. سینمای ایران یکی از افتخارات سرزمین ماست و آن‌ها نیز می‌داند
باز هم از شما ممنونم که خانه پدری را با حال خوب می بینیم.»

فیلم سینمایی «خانه پدری» پس از ۱۰ سال توقیف توانست از امروز رنگ پرده نقره‌ای را به خود ببیند.