آیین رونمایی از پوستر بیست‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان تهران در محل انجمن هنرهای نمایشی استان تهران برگزار شد.

پایگاه خبری تئاتر: ساختمان انجمن هنرهای نمایشی استان تهران ظهر امروز میزبان آیین رونمایی از پوستر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان تهران بود. این مراسم با حضور مسئول نظارت و ارزشیابی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و جمعی از هنرمندان و کارگردانان شعب انجمن هنرهای نمایشی شهرستان‌های تهران برگزار شد.

در این آیین «حمیدرضا صفار» رئیس انجمن هنرهای هنرهای نمایشی استان تهران و دبیر اجرایی جشنواره تئاتر استان تهران و «ابراهیم شریفی» معاون هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران دقایقی پشت تریبون قرار گرفتند و خطاب به گروه‌های نمایشی حاضر در این جشنواره سخن گفتند. شریفی تجربه سال گذشته جشنواره تئاتر استان تهران را در بیست سومین دوره برگزاری‌اش نسبتاً موفق دانست و از گروه‌های اجرایی دعوت کرد تا در هماهنگی کامل با ستاد اجرایی جشنواره آثار خود را به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: جشنواره امسال از ابراز دیالوگ‌ها و اجراهای ناهمسو با شأن و جایگاه جشنواره تئاتر جلوگیری خواهد کرد و اجرای گروه‌های نمایشی حاضر در این جشنواره در هماهنگی کامل با موازین ستاد اجرایی جشنواره است. در ادامه این مراسم «مهدی کیهور» مسئول تئاتر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران نیز در سخنانی نوید امکان برگزاری مجدد جشنواره تئاتر منطقه‌ای را به حاضرین داد و گفت: گروه‌های برگزیده در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان تهران با ورود و پذیرش در جشنواره تئاتر منطقه‌ای، شانس حضور در سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر را نیز خواهند داشت. در پایان این نشست نیز پوستر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان تهران با امضای هنرمندان و کارگردانان گروه‌های نمایشی رونمایی شد.