آرش صادقی از دریافت جایزه بهترین فیلمبرداری برای فیلم کوتاه «دخترک آبرنگی» از جشنواره گلدن پیکچر آمریکا خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: آرش صادقی فیلمبردار سینما  با اشاره به موفقیت بین المللی که به دست آورده است، گفت: با فیلم کوتاه «دخترک آبرنگی» به کارگردانی سیامک کاشف آذر در جشنواره گلدن پیکچر آمریکا شرکت کردیم و این فیلم توانست جایزه بهترین فیلمبرداری این جشنواره را دریافت کند.

وی که تهیه کنندگی این فیلم کوتاه را نیز برعهده دارد، بیان کرد: «دخترک آبرنگی» یک درام عاشقانه است و برای تصویربرداری آن تصمیم گرفتم براساس خواسته کارگردان و فضای داستان کار کنم. بی‌شک شرایط فیلمسازی فیلم کوتاه در ایران به سختی انجام می شود و هر فیلم براساس بودجه شخصی فیلمساز و تهیه کننده ساخته می شود.

این فیلمبردار تاکید کرد: ما نیز برای تولید این فیلم کوتاه در شرایط سختی قرار داشتیم و با بودجه بسیار کم و حمایت دوستان این پروژه را تولید کردیم. در چنین شرایطی تلاش کردم تا هر آنچه که از تصویر می خواهیم در صحنه صورت گیرد. وی توضیح داد: در واقع می توان گفت اصلاح رنگ فیلم توسط دوربین و سرصحنه انجام شد و در نهایت فیلم روتوش بسیار کمی داشت. این عکاس سینمایی بیان کرد: تاکید می کنم «دخترک آبرنگی» با کمترین امکانات و بودجه ساخته شده است. صادقی در پایان گفت: به زودی تصویربرداری یک فیلم کوتاه با نام «النگو» و به کارگردانی روح انگیز شمس را آغاز می کنم.