وکیل شاکیان پرونده اتوبوس علوم تحقیقات در واکنش به لغو پروانه وکالتش گفت: نمی‌دانم دسیسه‌ای که برای لغو پروانه وکالتم صورت گرفته از سوی کجاست تا آخرین لحظه با خاطیان اتوبوس مرگ دانشگاه علوم تحقیقات خواهم جنگید.

پایگاه خبری تئاتر: درباره گمانه‌زنی‌های مطرح شده در خصوص لغو پروانه وکالتش گفت: نمی‌دانم دسیسه‌ای که برای لغو پروانه وکالتم صورت گرفته از سوی کجاست و آیا به پرونده اتوبوس مرگ دانشگاه آزاد ارتباطی پیدا می‌کند یا خیر، در حال  پیگیری این موضوع هستم.

وکیل شاکیان پرونده اتوبوس علوم تحقیقات ادامه داد: این امر ( لغو پرونده وکالت) شامل ماده ۶۹۸ مبنی بر نشر اکاذیب نمی‌شود.

وی تاکید کرد: اگر این دسیسه رفع شود در دادگاه اتوبوس مرگ دانشگاه علوم تحقیقات حاضر خواهم شد و تا آخرین لحظه با خاطیان این پرونده خواهم جنگید.

نواب صفوی در واکنش به سخنان رئیس دانشگاه آزاد مبنی بر این که « عدم نصب گاردیل در بروز حادثه علوم تحقیقات نقشی نداشته است و این که در چنین حادثه‌ای دنبال متهم باشیم درست نیست و دیه مصدومان و فوت شدگان هم پرداخت شده است» گفت: بله دیه پرداخت شده است و باید بگویم اتفاقا نصب گاردیل و نداشتن استانداردهای فنی اتوبوس‌ها بسیار مهم است و باید رسیدگی شود. 

وی تاکید کرد: قصد ما از پیگیری پرونده این است که این تبعیض آشکار، بی مبالاتی و بی احتیاطی که منجر به کشته و مصدوم شدن سرنشینان اتوبوس شده است، مشخص شود.

وکیل شاکیان پرونده اتوبوس علوم تحقیقات گفت: مطرح کردن چنین مواردی از سوی مسئولان دانشگاه آزاد فقط و فقط برای فرار از مجازات است و اتفاقا ذکر این نکته ضروری است که مطرح شود یک آپارتاید صورت گرفته است و دنبال آشکار کردن همین مطلب هستیم.