برگزیدگان نخستین جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا به دبیری داود نامور معرفی شدند.

پایگاه خبری تئاتر: اختتامیه این جشنواره در عمارت نوفل‌لوشاتو برگزار و برگزیدگان بخش‌های مختلف از سوی هیات داوران معرفی شدند.

در این مراسم شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی، دبیر و داوران و نیز هنرمندان گروه‌های اجرایی این جشنواره حضور داشتند.

هیات داوران این جشنواره متشکل از مهران امام‌بخش، محمد نادری و مهرداد کوروش‌نیا نتایج بررسی‌های خود خود را در سه بخش زیر اعلام کردند:

الف) مسابقه نمایشنامه‌نویسی

هیات داوران با اهدا لوح یادبود از نمایشنامه چشمان بیدار نوشته نیلوفر عباسی و با اهدا لوح زرین جشنواره و جایزه نقدی نمایشنامه چند؟ هیچ نوشته مریم یاسین‌زاده را به‌عنوان نمایشنامه برگزیده جشنواره اعلام کردند.

ب) مسابقه بازیگری

هیت داوران با اهدا لوح یادبود برای بازی در نمایش عباس از سیمین بهفر و با اهدا لوح زرین جشنواره و جایزه نقدی آروین شاه‌حسینی را برای بازی در نمایش اختلال برگزیده جشنواره اعلام کردند.

ج) مسابقه بهترین نمایش

هیات داوران با اهدا لوح یادبود برای نمایش تو از ویدا قراگوزلو و با اهدا لوح زرین جشنواره و جایزه نقدی نمایش عباس را به کارگردانی حمزه زارعی، برگزیده جشنواره اعلام کردند.

د) جایزه ویژه هیات داوران در بخش بازیگری لوح زرین جشنواره و جایزه نقدی به سیدمحمد میرعلی مرتضایی برای بازی در نمایش عمو زنجیرباف، اهدا شد.

همچنین در این برنامه، هیات داوران نخستین جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا پس از دیدن ۱۴ اثر نمایشی، نکاتی را به شرح زیر، درباره این رویداد اعلام کردند:

۱- حضور پر تلاش و ارزشمند جوانان به‌خصوص دختران در این جشنواره مایه مباهات و خرسندی ما بود.

۲- از برگزارکنندگان این رویداد در بخش خصوصی که با کمترین امکانات، پشتیبانی خود را از جوانان دریغ نکردند، تشکر می‌کنیم.

۳- امید است این رویداد در سال‌های آتی مستمر و پربار ادامه یابد.

و در آخر اینکه اعلام نتایج این جشنواره به معنای قضاوت قطعی و غایی نیست بلکه سلیقه‌ای از دانش و تجربیات این هیئت داوران برای تشویق و تحسین دانشجویان است.