رهبر قنبری کارگردان سینما درباره تازه‌ترین اثر خود با نام «اویی که می‌شناسمش» عنوان کرد که این فیلم سینمایی یک داستان اجتماعی دارد و روایتگر قصه زندگی یک قاضی است.

پایگاه خبری تئاتر: رهبر قنبری کارگردان سینما درباره زمان ساخت فیلم سینمایی «اویی که می‌شناسمش» که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، گفت: «اویی که می‌شناسمش» یک داستان اجتماعی دارد و روایتگر قصه مردی است که قرار است به زودی قاضی شود، او را به تهران منتقل می‌کنند و با توجه به تعجیلی که دارد به یکی از وابستگانش سفارش می‌دهد که یک خانه خوب برایش پیدا کند در این گیرودار، فاملیش گرفتاری‌های حقوقی دارد و همین امر باعث می شود او به این فکر می‌کند اگر برای این قاضی خانه ای در مجاور خانه خودش بگیرد می‌تواند مشکلات حقوقی خود را رفع کند.

وی افزود: به نظرم بهترین زمان ساخت این اثر فصل پاییز و زمستان است و اگر امکانات فراهم شود به زودی آن را جلوی دوربین می‌برم. ضمن اینکه در حال حاضر مشغول جمع آوری سرمایه برای ساخت «اویی که می‌شناسمش» هستم و قول‌هایی به ما داده شده است و اگر این موضوعات فراهم شود این فیلم را در حاشیه تهران کلید می‌زنم.

قنبری بیان کرد: با توجه به اینکه بار بزهکاری و تبهکاری در جامعه رو به افزایش است از همین رو در «اویی که می‌شناسمش» می‌بینیم که این قاضی در محله‌ای ساکن می‌شود که پر از دزد و قاچاقچی است. با توجه به اینکه این قاضی یک روحانی است من می‌خواهم توجه روحانیت را نسبت به این مسایل جلب کنم و بگویم کشور به این وضعیت رسیده و حالا چگونه باید از این بحران خارج شویم؟

این کارگردان با بیان اینکه برای این فیلم با فریدون شردل به‌عنوان فیلمبردار و طاهر امانی به‌عنوان مدیر تولید به نتیجه رسیده‌ایم، توضیح داد: این روزها به قدری بیکاری در سینما زیاد شده است که قابل باور نیست و باید فکری برای این موضوع کرد.