فیلم «بمب‌شل» با بازی شارلیز ترون با دریافت جایزه استنلی کرامر انجمن تهیه کنندگان آمریکا، تجلیل می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: «بمب‌شِل» درامی درباره روزنامه‌نگاران فاکس نیوز که در برابر راجر ایلز مدیرعاملشان برای آزار جنسی ایستادند، از سوی انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا با دریافت جایزه استنلی کرامر تجلیل می‌شود.

این جایزه که از سال ۲۰۰۲ بنیان نهاده شده برای تجلیل از اثری که موجب افزایش آگاهی مردم در مسایل مهم اجتماعی شده است، اهدا می‌شود.

«بمب‌شِل» این جایزه را در سی‌و یکمین مراسم سالانه این انجمن در ۱۸ ژانویه در هالیوود پالادیوم لس‌آنجلس دریافت می‌کند.

به گفته گایل برمان و لوسی فیشر روسای انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا این فیلم نشان می‌دهد که سینما از این قدرت برخوردار است که گام‌هایی برای معرفی لحظات و جنبش‌هایی که در راه روشنی بخشی به مردم لازم هستند، بردارد.

فیلم «بمب‌شِل» به کارگردانی جی روچ با بازی شارلیز ترون در نقش مگان کلی، نیکول کیدمن در نقش گرچن کارلسون، مارگو رابی در نقش کایلا پاسپیسیل، آلیسون جینی در نقش سوزان اوسرتیچ و جان لیتگو در نقش ایلز ساخته شده است.

ترون از تهیه کنندگان این فیلم همراه بت کونو و ای‌جی دیکس است.

در این فیلم شارلیز ترون در نقش مگان کِلی گوینده و مجری جنجالی فاکس نیوز ظاهر می‌شود. او قبلا وکیل بود و بعد به مدت یک دهه با فاکس نیوز پیوندی محکم داشت. وی از جمله افرادی بود که اعلام کرد از سوی ایلز با آزار جنسی روبرو شده و در کتاب خاطراتش در سال ۲۰۱۶ این مساله را مطرح کرد.

ایلز از چهره‌های شاخص جمهوری‌خواهان بود که به انتخاب شدن رییس جمهوری‌های آمریکا ریچارد نیکسون، رونالد ریگان و جورج بوش کمک کرد.

لاینزگیت این فیلم را ۲۰ دسامبر اکران می‌کند و پیش از آن از ۱۳ دسامبر اکران محدودی برای نیویورک و لس‌آنجلس در نظر گرفته شده است.

«برو بیرون»، «دوست داشتن»، «ایستگاه فروتویل»، «قلب عادی»، «هتل رواندا»، «در آمریکا» و «سرزمین خون و عسل» از جمله فیلم‌هایی هستند که پیشتر با جایزه استنلی کرامر تجلیل شده‌اند.