کریس همسورث از ساخت فیلم سینمایی «ثور: عشق و تندر» با محوریت شخصیت ابرقهرمانی ثور در میانه سال ۲۰۲۰ میلادی خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: فاز سوم تولیدات دنیای سینمایی مارول امسال به پایان رسید و شخصیت‌های مرد آهنی و کاپیتان آمریکا در فیلم سینمایی «انتقام جویان: پایان بازی» به آخر خط رسیدند؛ حالا این شرکت روی شخصیت‌های دیگر خود تمرکز می‌کند.

حالا مارول به دنبال ادامه فاز تولیدات سینمایی خود است؛ در فاز چهارم تولیدات سینمایی مارول، فیلم سینمایی «بیوه سیاه» سال آینده اکران می‌شود که داستان شخصیت ناتاشا رومانوف را روایت می‌کند. البته این شخصیت در فیلم «انتقام جویان: پایان بازی» کشته شده بود، ولی در فیلم «بیوه سیاه» قرار است داستان‌های گفته نشده این شخصیت پیش از مرگش روایت شود.

در پروژه دیگر از فاز چهارم دنیای مارول، شخصیت ثور با فیلم «ثور: عشق و تندر» به سینما خواهد آمد که تایکا وایتیتی کارگردانی آن را برعهده دارد. کریس همسورث بازیگر نقش اصلی این فیلم خواهد بود و اعلام کرده، هنوز فیلمنامه پروژه جدید «ثور: عشق و تندر» را نخوانده است، اما ساخت آن از اواسط سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز خواهد شد. بازیگران دیگری که مجدداً به این پروژه اضافه شده اند، شامل تسا تامپسون و ناتالی پورتمن می‌شوند.

همسورث در مصاحبه با توکیو کمیک کان اظهار کرد: هنوز فیلمنامه را نخوانده است، اما می‌داند که تیم سازنده به سختی روی این فیلم کار می‌کنند تا چیزی تازه و جدید به مخاطبان ارائه دهند. او در ادامه تایید کرد که برنامه این است در میانه سال ۲۰۲۰ این فیلم فیلمبرداری شود تا به تاریخ نوامبر ۲۰۲۱ برای اکران برسد.

پیش از این اعلام شده بود که ساخت این فیلم(ثور: عشق و تندر) از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود. گفته می‌شود این تاخیر به دلیل مشغله کاری تایکا وایتیتی، کارگردان این فیلم است. او به تازگی فیلم سینمایی «خرگوش جوجو» را ساخته و هم اکنون روی فیلم «گل بعدی پیروز است» کار می‌کند. فیلم خرگوش جوجو از مدعیان اسکار امسال محسوب می‌شود.