اجراهای نمایش «پروفسور جیلی‌بیلی» به کارگردانی مجید علم بیگی از روز پنجشنبه ۷ آذر در تالار هنر آغاز شد.

پایگاه خبری تئاتر: اجراهای نمایش «پروفسور جیلی بیلی» به نویسندگی دیوید وود، ترجمه حسین فدایی حسین و کارگردانی مجید علم بیگی از روز پنجشنبه ۷ آذر در تالار هنر آغاز شد.

در خلاصه داستان آمده است: «آجیل‌ها طبق برنامه هر سال برای خود نمایشگاهی ترتیب داده اند. گردو مدیر این نمایشگاه است. همه چیز به خوبی پیش می رود تا این که آجیل تازه واردی به طور ناگهانی به نمایشگاه می‌آید و مدعی تحصیلات و علم و دانش می شود. از طرفی پروفسور جیلی بیلی که خود را بهترین شیرینی و شکلات پز دنیا می داند همه ساله مخفیانه و به طور ناشناس می‌آید و تعدادی از آجیل ها را با خود برده و برای شیرینی‌های خود استفاده می‌کند...»

وحید شاهینی، زینت شیخی، ناهید صاحبی، مریم (معصومه) عسگری، مجید علم بیگی، محسن غلامی و عباس فرطوسی در نمایش «پروفسور جیلی بیلی» به ایفای نقش می‌پردازند. قیمت بلیت نمایش‌های تالار هنر ۲۰۰۰۰ تومان است که در روزهای یکشنبه نیم بهاست. نمایش «پروفسور جیلی بیلی» هر روز به جز شنبه‌ها و ایام سوگواری ساعت ۱۹ به مدت سی شب برای مخاطب کودک و نوجوان در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده روی صحنه می رود.