کارگردان فیلم خرس گفت: دوست دارم که فیلم را در شرایط سخت بسازم، زیرا نشان دادن شرایط سخت تنها از این طریق ممکن است، اگر من بخواهم در حالتی عادی و راحت یک زندگی سخت را فیلمبرداری کنم آن اتفاق چندان باورپذیر نخواهد بود.

پایگاه خبری تئاتر: خسرو معصومی نویسنده و کارگردان سینما،  پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه سینما گفت: در حال حاضر مشغول به کاری نیستم و بر همین اساس جشنواره فیلم فجر امسال هیچ فیلمی نخواهم داشت.

وی دلیل بیکاری خود در سینما را اینگونه توصیف کرد: دلیل اصلی توقفم در فیلمسازی دلزدگی از سینما نیست، اتفاقاً فیلمنامه‌ای را با نام «شلیک به اسب لنگ» آماده ساخت دارم، منتها برای این فیلم با بازیگر مد نظرم صحبت کرده‌ام، اما وی هم اکنون درگیر بازی در یک سریال نمایش خانگی بوده و باید تا پایان فیلمبرداری آن سریال صبر کنم.

وی درباره لوکشین ساخت فیلم خود افزود: فیلمبرداری فیلم سینمایی «شلیک به اسب لنگ» تماماً در کردستان صورت خواهد گرفت، هرچند شرایط فیلمبرداری در کوهستان شرایط سختی است، اما تاکید دارم که این فیلم زمستان ساخته شود، به همین دلیل فیلمبرداری این فیلم زمستان سال آینده رقم خواهد خورد.

خسرو معصومی پیرامون داستان و شرایط ساخت فیلم «شلیک به اسب لنگ» خاطرنشان کرد: دوست دارم که فیلم را در شرایط سخت بسازم، زیرا نشان دادن شرایط سخت تنها از این طریق ممکن است، اگر من بخواهم در حالتی عادی و راحت یک زندگی سخت را فیلمبرداری کنم آن اتفاق چندان باورپذیر نخواهد بود. هرچند فیلم درباره کولبر‌ها ساخته می‌شود، اما فیلم شلیک به اسب لنگ درامی عاشقانه است.