تیزر نمایش «قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی» به کارگردانی امین میری که از روز سه شنبه ۱۲ آذر در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود، منتشر شد.

پایگاه خبری تئاتر: «قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی» بر اساس رمان «در خیابانی که تو در آن زندگی می کنی» اثر ماری هیگینز کلارک توسط شهاب مهربان (سرپرست) و علی ساعدی و بر اساس طرحی از امین میری نوشته شده است.

این اثر نمایشی که تماشای آن به مخاطبانی که ناراحتی قلبی دارند، زنان باردار و افراد زیر ۱۵ سال پیشنهاد نمی شود از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۱۲ آذر در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

تیزر «قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی» که پیش فروش بلیت های آن در سایت ایران نمایش انجام می شود و با تخفیف ۲۰ درصدی برای ۳ اجرای اول روی صحنه می‌رود، توسط مریم مهدیه و با صدای ناصر طهماسب ساخته شده است. امیر جنانی، آزاده مشعشعی، هدیه آزاده، امیررضا میرآقا، میثم غنی زاده، وحید منتظری، آرش دهقان شاد، دینا هاشمی و محمد احمدی در این اثر نمایشی به ایفای نقش می پردازند. فریدون شهبازیان آهنگساز و علیرضا توسلی زاده تهیه کننده «قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی» هستند. صالح تسبیحی نیز پوستر نمایش را طراحی کرده است.