نمایش «از میان مردگان» به نویسندگی شیما محمدبیگی و کارگردانی سمیه مطلبی از ۱۰ تا ۳۰ آذر در مجموعه دیوار چهارم به صحنه می رود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «از میان مردگان» به نویسندگی شیما محمدبیگی، کارگردانی سمیه مطلبی و تهیه کنندگی علیرضا یگانگی، ۱۰ تا ۳۰ آذر ساعت ۱۷:۴۵ در مجموعه دیوار چهارم به صحنه می رود.

«از میان مردگان» اقتباسی از «مغازه خودکشی» است. سمیه مطلبی کارگردان نمایش در مورد این نمایش گفت: «از میان مردگان» نمایشنامه ایست تلخ و شیرین و آینه ای تمام قد که اکثر آدم ها می‌توانند حتی لحظه کوتاهی از زندگی خود را در آن ببینند. از عوامل نمایش «از میان مردگان» می‌توان به بازیگران: (به ترتیب ورود به صحنه) علیرضا یگانگی، سمیه مطلبی، دنیا مستعلمی، فرزاد صبارو، حمیدرضا بوسعدی، حسین عماری امیرصیرفی، فرید یوسفی، سروش پارسا، فرید لطفی، آیدانا سبزواری، بازیگران خردسال: یسنا رزمی، شاینا تقی نیا، مجری طرح: انوشه زاهدی، طراح نور: ایمان نظری، عکاس: رضا نجیب، ساحل سبزعلی، هنگدرام: امیر سیدی، پیانو و طراح پوستر: حسین عماری، گریم: الهام گیوه کی، ساخت تیزر: مهدی مرادی و روابط عمومی: ناصر ارباب اشاره کرد. در خلاصه نمایش آمده است: خانواده ای که در مغازه خود ابزار مرگ و خودکشی می فروشند که در این میان یک سری اتفاق رخ می دهد ... .