نمایش «در کشور شما قابل دسترس نیست» که از ۷ آذر در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه رفت، به پذیرفتن بدون چون و چرای اتفاقات مطرح شده در فضای مجازی توسط مردم جامعه می‌پردازد.

پایگاه خبری تئاتر: ندا تمیمی کارگردان نمایش «در کشور شما قابل دسترس نیست» که از ۷ آذر در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه رفت، درباره این اثر نمایشی گفت: موضوع مدنظر در این نمایش در رابطه با دردهای مرتبط با جوانان در جامعه امروز است. همچنین اتفاقاتی در جامعه می‌افتد که ما بدون پرسش و مطالعه آن‌ها را می‌پذیریم و در فضای مجازی آن‌ها را منعکس می‌کنیم؛ به این موضوع نیز در نمایش «در کشور شما قابل دسترس نیست» پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به حضور ۱۳ بازیگر جوان در نمایش «در کشور شما قابل دسترس نیست»، توضیح داد: این نمایش ماحصل ۶ ماه تمرین است و اکثر بازیگران نمایش برای اولین‌بار است که روی صحنه می‌روند.

تمیمی با بیان اینکه پیش از این قرار بود که نمایش از اول آذر به صحنه برود ولی به دلیل اختلال در اینترنت و ناآرامی‌های بالا رفتن بهای بنزین شروع اجرا به ۷ آذر موکول شد، یادآور شد: در کار قبلی خود نیز شرایط و مشکلات مرحله بازبینی را داشتیم که البته برای نمایش «در کشور شما قابل دسترسی نیست» هم این مشکلات وجود داشت ولی اختلال در اینترنت شرایط و تبلیغات کار را بسیار سخت کرد.

وی ادامه داد: در کار قبلی قرار بود کهک به مدت ۳۰ شب در تالار حافظ نمایش خود را اجرا کنیم ولی به دلیل برنامه‌ریزی اشتباه مسئول مربوطه در سالن تنها ۱۳ شب نمایش را اجرا کردیم.

این کارگردان تئاتر درباره دلایل انتخاب سالن خصوصی برای اجرای نمایش جدید خود، تصریح کرد: شرایط گرفتن سالن‌های دولتی خیلی ساخت است و باید سابقه داشته باشیم. من دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی هستم ولی سالن دولتی برای اجرا به من اختصاص پیدا نمی کند. در واقع سالن‌های دولتی تئاتر را به ما نمی دهند.

نمایش «در کشور شما قابل دسترس نیست» نوشته دامون نوروزی است و پویا باغی، آرش بختیاری، محیا بیاتانی، امیر جلیلی، زهره زارعی، سهیل فراهانی، مهسا کاوه، سهراب کامکار، آرین کبیری، روژان گلستانی، علی محمودی، پریا میر کیانی و علی هدایتی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«در کشور شما قابل دسترس نیست» ساعت ۱۹:۱۵ اجرا می‌شود


منبع: خبرگزاری مهر