نمایش «صدای آهسته ی برف» به کارگردانی جابر رمضانی در تئاتر مستقل تهران به مدت یک هفته تمدید شده و تا 22 آذر ماه میزبان علاقه‌مندان است.

پایگاه خبری تئاتر: اجراهای این نمایش که قرار بود روز جمعه پانزدهم آذرماه به کار خود پایان دهد به مدت یک هفته و تا 22 آذر ماه هر شب در نوبت 22:45 روی صحنه می‌رود. «صدای آهسته برف» عنوان نمایش برگزیده سال ۹۳ به انتخاب کانون نویسندگان و منتقدان خانه تئاتر را در کارنامه دارد.

  این نمایش همچنین اجرا در‌ شهرهای ونیز، ورشو و جورج‌تاون را در کارنامه ثبت کرده و سال 2015 جایزه‌ بزرگ فستیوال ITSELF کشور لهستان را از آن خود کرده است.

محمد صادق ملک، مریم نورمحمدی، کمال کلانتر و مسیح کاظمی در «صدای آهسته برف» ایفای نقش می‌کنند. بهناز جعفری نیز در اجراهای ابتدایی دور دوم نمایش نیز با گروه همراهی کرد.

پیام سعیدی و جابر رمضانی، نویسندگان؛ رها شیرازی، مدیر تولید، دستیارکارگردان و برنامه‌ریز؛ بامداد افشار، طراح صدا؛ پویا پورامین، ساخت موسیقی؛ شیما میرحمیدی، طراح صحنه و لباس؛ میلاد محمدی، مدیر اجرا و دستیار کارگردان؛ احسان نقابت، عکاس و مریم برادران بعنوان طراح گرافیک با این اجرا همراهی می‌کنند. پیش فروش بلیت روز‌های جدید نمایش از امروز (چهارشبه 13 آذرماه) در سایت تیوال آغاز می‌شود.