بابک حیدری با تدوین چهار فیلم مستند یکی از پرکارترین تدوین‌گران سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت است.

پایگاه خبری تئاتر: بابک حیدری چهار مستند «خسوف» به کارگردانی محسن استادعلی، «هم نفس» به کارگردانی محمدحسن دامن زن، «جمیله» به کارگردانی محمدباقر شاهین و «راویج» به کارگردانی صادق داوری فر را تدوین کرده و پرکارترین تدوین‌گر این دوره از جشنواره است.

محدثه گلچین عارفی با تدوین 3 مستند «قرقبان» به کارگردانی فتح الله امیری و نیما عسگری، «ماهر» به کارگردانی مسعود دهنوی و «خاطرات موتور سیکلت» به کارگردانی امیرحسین نوروزی دومین تدوین‌گر پرکار جشنواره محسوب می‌شود.

اسماعیل منصف مستندهای «قصه دختران فروغ» به کارگردانی خاطره حناچی، «تارهای ممنوعه» به کارگردانی حسن نوری و همچنین بابک بهرام بیگی مستندهای «فرزندان خونیار» به کارگردانی آرمان قلی پور و «خانم و آقای تامپ» به کارگردانی فرهاد ورهرام را تدوین کرده اند.

سجاد ایمانی تدوین مستندهای «ایرانوود» به کارگردانی رضا دانش پژوه و «عالیجناب» به کارگردانی سجاد ایمانی را بر عهده داشته است.

لقمان سخنور با تدوین مستندهای «چشم ها و دست ها» به کارگردانی پناه برخدا رضایی، «فرزندان شب» به کارگردانی بهروز نورانی پور و مهدی انصاری با تدوین مستندهای «مخترع آهنی» به کارگردانی محمدجواد رئيسی، «نبرد امواج» به کارگردانی وحيد فرجی در این دوره از جشنواره حضور دارند.

همچنین در این دوره از جشنواره برخی تدوین‌گران مطرح سینمای ایران همچون فرید دغاغله با دو مستند «پروژه ازدواج به کارگردانی حسام اسلامی و عطیه عطارزاده، «زندگی میان پرچم های جنگی» به کارگردانی محسن اسلام‌زاده در جشنواره سینماحقیقت حضور دارند.

هایده صفی یاری دیگر تدوین‌گر مطرح سینماست که با فیلم «جایی برای فرشته ها نیست» به کارگردانی سام کلانتری به سینماحقیقت آمده است.

حمید نجفی راد هم با اثر «رنج زیرپوست به کارگردانی محسن جعفری راد» و آرش زاهدی با مستند «خط باریک قرمز» به کارگردانی فرزاد خوشدست حضور دارند. *سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای 18 تا 25 آذرماه 1398 به دبیری «محمد حمیدی‌مقدم» در تهران برگزار خواهد شد.