تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد اعلام کرد به‌زودی نسخه نهایی این فیلم به دبیرخانه سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر ارائه می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: سعید خانی تهیه‌کننده سینما مدیر شرکت پخش «خانه فیلم» گفت: در حال حاضر مراحل پست پروداکشن فیلم سینمایی «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در حال انجام است تا بتوانیم آن را برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم. بخش ویژوآل این فیلم نیز توسط وحید قطبی‌زاده در استدیو ایران نوین در حال انجام است.

وی بیان کرد: موسیقی این فیلم نیز توسط آرمان موسی‌پور ساخته شده است، همچنین علیرضا علویان صداگذاری این پروژه را به پایان رسانده است و فکر می‌کنم تا ۱۰ روز دیگر نسخه نهایی «دوزیست» آماده تحویل به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر شود.

این تهیه‌کننده سینما تاکید کرد: جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی و پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، سعید پورصمیمی، الهام اخوان بازیگران «دوزیست» هستند.

مدیر شرکت پخش «خانه فیلم» ادامه داد: در مورد اعضای هیات انتخاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر باید خوشبین باشیم و امیدوارم هر فیلمی که شایستگی آن را دارد در این دوره از جشنواره حضور پیدا کند.

خانی در پایان گفت: در حوزه پخش نیز فیلم سینمایی «خط استوا» را داریم که کارگردان آن اصغر نعیمی است و سعی می‌کنیم که طی یک ماه آینده این فیلم را در سینماهای کشور اکران کنیم.