نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» با کارگردانی هادی مرزبان از اوایل اسفند ماه در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: هادی مرزبان از مدت‌ها پیش قصد داشت نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» را اجرا کند و در مقطعی، تمرین آن را با بازی زنده‌یاد جمشید مشایخی آغاز کرد اما به دلایلی، تمرین نمایش متوقف شد و حال بعد از سال‌ها انتظار، بار دیگر پرونده این نمایش برای این هنرمند تئاتر باز شده است.

نمایش«دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» که ماجرایی عاشقانه و سیاسی دارد، بر اساس داستانی به همین نام نوشته شهرام رحیمیان به صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:

«اسفندیار و ملک‌تاج از کودکی چنان به هم علاقه‌مند بودند که دقیقه‌ای از یکدیگر جدا نمی‌شدند و عشق آتشین آن دو به ازدواج انجامید. حال در کودتای ۱۳۳۲از اسفندیار (دکتر نون) که از یاران نزدیک و وفادار دکتر مصدق است، خواسته می‌شود مصاحبه‌ای ضد مصدق انجام دهد که صد البته با مخالفت او مواجه می‌شود. اسفندیار به زندان می‌افتد و ساواک برای انجام مصاحبه به انواع شکنجه متوسل می‌شود و هر بار با مقاومت دکتر نون رو به رو می‌شود تا اینکه پای ملک‌تاج به میان می‌آید و  جدال میان عشق و وفاداری به نخست وزیر آغاز می‌شود ... .»

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اجرای این نمایش از هفته اول اسفند ماه در تالار وحدت آغاز می‌شود.