برگزاری سلسله نشست‌های صنفی به صورت محرمانه و بدون اطلاع رسانی عمومی که کشف آنها را نیز به یک عملیات پلیسی تبدیل کرده که اهالی صنوف بدون ذکر نامشان جزئیات این رویدادها را در میان می‌گذارند، جزو اتفاقات شگفت انگیز تازه‌ای است که در حال روی دادن و مشخص نیست به چه دلیل حتی در حد اصلِ خبری برگزاری این نشست‌ها نیز به تشخیص مدیریت خانه سینما اطلاع رسانی عمومی نمی‌شود و جنبه عمومی پیدا نمی‌کند.

پایگاه خبری تئاتر: نشست رئیس سازمان سینمایی با صنوف سینمایی که بدون اطلاع رسانی عمومی قرار بود برگزار شود، بدون اطلاع رسانی عمومی لغو شد؛ نشستی که بدون هماهنگی اغلب اعضای هیات مدیره خانه سینما بود و برآوردها حکایت از آن داشت که در صورتی برگزاری با حضور حداکثری صنوف همراه نخواهد شد. در روزهای گذشته بدون اطلاع رسانی عموماً صرفاً به صنوف سینمایی اعلام شد که نشستی با حضور آنها در سازمان سینمایی برگزار می‌شود و در نهایت به متولیان صنوف اعلام شد این نشست ساعت 16 روز شنبه 30 آذر در خانه سینما برپا خواهد شد. این نشست را می‌توان در تداوم نشست پیشین تلقی کرد که چندی پیش بدون اطلاع‌رسانی در خانه سینما برگزار شد و در جریان آن، مدیرعامل خانه سینما برخی چالش‌های پیش رو را از منظر با خود روئسای صنوف در میان گذاشته بود و خبری از برگزاری آن منتشر نشد. این نشست نیز با همان شیوه هماهنگ شد و دور از انتظار نبود اگر پس از برگزاری‌اش نیز رسانه‌ای نمی‌شد. خبرنگار «تابناک» چندی پیش از برگزاری این نشست مطلع شد که با برخی از اعضای هیات مدیره خانه سینما تماس گرفت و اغلب آنها تاکید کردند برای برگزاری این نشست از آنها نظرخواهی نشده است. تیم نشست اما عصر امروز برگزار نشد و خانه سینما در پیامکی به خانه سینما لغو این نشست را اعلام کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که برآورد اولیه حکایت از آن داشت که شماری از صنوف در این نشست حضور نمی‌یافتند و احتمالاً شرایط جالبی بر این نشست حاکم نبود. 

برگزاری سلسله نشست‌های صنفی به صورت محرمانه و بدون اطلاع رسانی عمومی که کشف آنها را نیز به یک عملیات پلیسی تبدیل کرده که اهالی صنوف بدون ذکر نامشان جزئیات این رویدادها را در میان می‌گذارند، جزو اتفاقات شگفت انگیز تازه‌ای است که در حال روی دادن و مشخص نیست به چه دلیل حتی در حد اصلِ خبری برگزاری این نشست‌ها نیز به تشخیص مدیریت خانه سینما اطلاع رسانی عمومی نمی‌شود و جنبه عمومی پیدا نمی‌کند. خانه سینما با چالش‌هایی مواجه است که انتظار می‌رود در ماه‌های آینده مرتفع شود و شرایط به شکل طبیعی به مدیریت تازه در سال آینده واگذار شد اما چنین رویکردهایی نشان می‌دهد اتفاقاتی در حال وقوع است که اطلاع رسانی آنها حواشی در پی دارد، حال آنکه بنابر اطلاع «تابناک» از محتوای نشست پیشین خانه سینما، مسائل مطرح شده آنچنان حاشیه ساز نیست و حتی اگر جزئیات این نشست‌ها حاشیه ساز بود، اصلِ خبر برگزاری آنها نمی‌تواند حاشیه‌ای در پی داشته باشد؛ کما اینکه پیش در گذشته نشست‌های مشابهی با اطلاع رسانی برگزار شده است.